Skærme
Fijala 3554
Rengøring
Fra : MKH1

Dato : 04-06-04 16:26

Hvad bruger i til at tørre en crt skærm ren med?
Tænker på billedfladen.

Marni.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 04-06-04 18:41

http://groups.google.dk/groups?q=reng%C3%B8ring+group:dk.edb.hardware.skaerm&hl=da&lr=&ie=UTF-8&group=dk.edb.hardware.skaerm&sa=G&scoring=d

--
Hilsen
Madsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-06-04 17:45

MKH1 skrev:

> Hvad bruger i til at tørre en crt skærm ren med?

Det samme som jeg renser mine briller med.

Jesper G. Poulsen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-06-04 17:49

> Det samme som jeg renser mine briller med.

Det er da ikke til at se på skærmen, hvis den er fyldt med leverpostej
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-06-04 18:09

Ivan V. Klattrup skrev:

> Det er da ikke til at se på skærmen, hvis den er fyldt med
> leverpostej --

Blaaah...! ;-D

Jesper G. Poulsen

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 06-06-04 18:59

On 06 Jun 2004 16:44:38 GMT, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:

>Det samme som jeg renser mine briller med.

Mine briller gnider jeg med lidt opvaskemiddel,
og holder dem så ind under varmtvandshanen
monitoren er dæl'me tung
mvh Ebbe

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-06-04 21:44

Ebbe Hansen skrev:

> Mine briller gnider jeg med lidt opvaskemiddel,
> og holder dem så ind under varmtvandshanen
> monitoren er dæl'me tung

Jeg bruger brillerens og en fnugfri klud både til briller og til skærm.

Jesper G. Poulsen

Fra : Dr.Ralph

Dato : 07-06-04 10:31

> Mine briller gnider jeg med lidt opvaskemiddel,
> og holder dem så ind under varmtvandshanen
> monitoren er dæl'me tung
> mvh Ebbe

Ikke hvis du ejer en Samsung 172X, der er ekstremt lille, smal og let at
løfte op og holde i hånden. Her er det ikke noget problem at få den ind
under vandhanen og virkelig få den skyllet igennem.

Pigerne er vilde med det, da det virkelig får renet skærmen godt igennem -
kan afgjort anbefales - magen til dybde gående rensning skal man lede længe
efter.

Jeg bruger så noget brun sæbe, som jeg forsigtigt smører skærmen ind i
inden, og når den er under den rindende hane, så smører jeg sæben grundigt
ind i skærmen og skyller og skyller, så alle fedtpletter forsvinder helt.

Kan virkelig anbefales, særligt til børnefamilier :)

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Mads TJ

Dato : 07-06-04 12:38

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> wrote in message

> [...]
> ind i skærmen og skyller og skyller, så alle fedtpletter forsvinder helt.

og hvis der stadig sidder noget snavs fast, så tager jeg lige en kniv og
skraber det af...

Fra : Dr.Ralph

Dato : 07-06-04 13:46

> og hvis der stadig sidder noget snavs fast, så tager jeg lige en kniv og
> skraber det af...

Enig - har rigtig god erfaring med en grov usleben savtakket slagter kniv
:)

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 07-06-04 16:05

On Mon, 7 Jun 2004 11:30:39 +0200, "Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk>
wrote:
klip
> [...]
>ind i skærmen og skyller og skyller, så alle fedtpletter forsvinder helt.

Ha ha, det lyder effektivt,
jeg kunne sikkert have sparet at købe ny skærm
mvh Ebbe