Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Genopladelige batterier
Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 31-05-04 11:15

Hej

Jeg skal ud og købe lidt batterier (jeg regner med 8 x AA, samt 6 x AAA og
måske en ny lader), jeg har været inde på www.batterier.dk og set på deres
Pro+ batterier, og overvejer lige nu dem, men før jeg handler vil jeg lige
høre om der er nogen der har set bedre eller billigere batterier andre
steder ?

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 31-05-04 11:25

Jeg har også overvejet

COMBI - NC20 GIGA sæt hos www.top-salg.dk, men jeg ved ikke om deres lader
er
god ?

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-04 12:09

On Mon, 31 May 2004 12:15:24 +0200, "René Ernst Nielsen"
> [...]

>Pro+ batterier, og overvejer lige nu dem, men før jeg handler vil jeg lige
>høre om der er nogen der har set bedre eller billigere batterier andre

Hej...jeg købte 2 x 4 stk af de der Panasonic Pro+ 2100mAh batterier i
fredags. Ladede dem op om aftenen (i en medkøbt MW5798) og har taget 466
billeder med dem i lørdags (udenfor i solskin uden blitz og ca halvdelen
med skærmen bagpå kameraet tændt)... og der er stadig knald i det ene
sæt... (Kameraet er et Minolta Dimage S304)

Jeg har tre x 128MB CF-kort,og tidligere skulle jeg skifte batterier,
når jeg skiftede kort...det skal jeg ikke mere...batterierne holder til
2x128MB CF-kort - godt og vel.

Så de kan absolut anbefales.

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen

(Erstat evt. AT med @ hvis du mailer direkte)

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 31-05-04 21:33

René Ernst Nielsen skrev:
> [...]
> Pro+ batterier, og overvejer lige nu dem, men før jeg handler vil jeg lige
> høre om der er nogen der har set bedre eller billigere batterier andre

Jeg ved ikke om de er bedre, da jeg ikke har prøvet omtalte Pro+
batterier, men Harald Nyborgs Camelion 2000mAh
<http://www.harald-nyborg.dk/hncatalog/hncommerce/merinfo.asp?varenr=2309&n=60105>
(4stk/80kr - du er måske nødt til at tilbage til www.harald-nyborg.dk
for at kunne bestille - søg på camelion så finder du dem hurtigt) har
givet mig og adskillige andre jeg har hjulpet med batterikøb ganske
mange timers god power.

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik i front - <http://www.phonixfolk.dk/>
H.C. Andersen-Centret: <http://www.andersen.sdu.dk/>

Fra : Thorkild Møller Bert~

Dato : 01-06-04 13:44

> [...]
>batterier, men Harald Nyborgs Camelion 2000mAh
><http://www.harald-nyborg.dk/hncatalog/hn
><commerce/merinfo.asp?varenr=2309&n=60105 >

Jeg er tilfreds med Harald Nyborgs CAMELION BC0658UF HURTIGLADER
sammen med ovenstående batterier. Laderen koster kr. 169,50 og kan
oplade 4 stk. AA 2000 mAh batterier på 2,5 timer. Har desuden
mulighed
for tilslutning til cigartænder stik i bilen. Kan kun oplade et lige
antal batterier ad gangen (2 eller 4). Har ikke aflade-funktion.

<http://www.harald-nyborg.dk/hncatalog/hncommerce/merinfo.asp?varenr=9
614&n=60105>

/Thorkild

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 01-06-04 21:05

"René Ernst Nielsen" <virkerikke@nospam.nej> wrote:

>men før jeg handler vil jeg lige
>høre om der er nogen der har set bedre eller billigere batterier andre
>steder ?

Jeg har lige læst i magasinet Adventure World, at Varta har lavet
nogen nye batterier og dertil en særlig lader, så batterierne kan
lades op på 15 minutter!

De er dog kun på 2000mAh, og fire batterier plus lader koster næsten
700 kroner - men 15 minutter er nu hurtigt!

Se mere på http://www.charge-and-go.com/index.php?open=en

--
Kåre