Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon G5 ekstra udstyr.
Fra : Lars Helmer Andersen

Dato : 30-05-04 15:45

Hej Gruppe

Jeg går og venter på mit nye G5, det er købt primært pga. gode erfaringerne
med S50 som jeg har købt til både min far og min bror, og så mulighederne
for linser mm. på G5.

Er der et sted på nettet der beskriver mine muligheder med netop dette
kamera, her tænker jeg på linser, teknik mv.

På forhånd tak
Lars Helmer Andersen

Fra : HCS [4000]

Dato : 30-05-04 16:03

Prøv ar se på dette site >
http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/g5.html

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*
--------

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-04 17:48

> [...]
>
> Er der et sted på nettet der beskriver mine muligheder med netop dette
> kamera, her tænker jeg på linser, teknik mv.

Har du været forbi www.canon.dk her kan du se en liste over tilbehør
vælg privat - kamera. Det må være den rigtige sted at starte.

Mvh Knud

Fra : Peter T.

Dato : 30-05-04 18:46

Lars Helmer Andersen wrote:

> Er der et sted på nettet der beskriver mine muligheder med netop dette
> kamera, her tænker jeg på linser, teknik mv.

Kig på <http://www.lensmateonline.com/buy.html>, hvor der er billige
forsatsobjektiver og filtre til Canon Gx.

--
Rigtige samfundstabere kører Harley

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 01-06-04 10:41

http://www.powershot.com/powershot2/g5/index.html

--
Venlig hilsen
Henrik Rasmussen

Fra : Lars Helmer Andersen

Dato : 01-06-04 12:30

Hej Gruppe

Tak for hjælpen.

Der var god hjælp at hente, så må jeg jo se hvad min pengepung kan klare,
men til de priser starter jeg nok med en blitz og en enkelt linse.

Mvh
Lars Helmer Andersen