Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fremkaldelse af digitale billeder
Fra : Ole Nielsen

Dato : 30-05-04 15:01

Jeg læste engang en test af forskellige udbyder af fremkaldelse i en
forbrugerblad (tror det var tænk&test) men kan ikke finde bladet mere.

Er der nogle som kan anbefale et/nogle steder som lave gode billeder. Evt.
hvor man kan uploade sine billeder og sende et login til andre som så også
kan bestille.

mvh
Ole

Fra : Peter Holm

Dato : 30-05-04 15:30

Ole Nielsen wrote:
> [...]
>
> Er der nogle som kan anbefale et/nogle steder som lave gode billeder.
> Evt. hvor man kan uploade sine billeder og sende et login til andre

www.pixum.com
ER bare bedst - kvalitet sammeholdt med pris.

Mvh
Peter

Fra : LA2

Dato : 30-05-04 19:33

"Ole Nielsen" <karen-oleFJERNDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor man kan uploade sine billeder og sende et login til andre som så også

Der er en test her, der er mere udførlig end den fra tænk&test :

http://www.digitalmagasinet.dk/showarticle.asp?ART=/artikler/033_fremkaldelse/

LA2

Fra : jabbe\(4k\)

Dato : 30-05-04 21:09

http://www.digitalmagasinet.dk/showarticle.asp?ART=/artikler/033_fremkaldelse/

Ufattelig god artikel....
Har ikke læst alle testne men de er meget velskrevet...

--
J@bbe
Kvinder:er jo psykopater

Fra : TommyBoy

Dato : 30-05-04 23:41

"jabbe(4k)" <jabbe@get2net.dk> wrote in message

http://www.digitalmagasinet.dk/showarticle.asp?ART=/artikler/033_fremkaldelse/

> Ufattelig god artikel....
> Har ikke læst alle testne men de er meget velskrevet...

Jeps! Jeg manglede bare noget info om hvilken DPI de forskellige fremkaldt
med... Er forresten meget svært at finde frem til de forskellige steder.
Kvickly og bilka siger 300 dpi på deres hjemmesider (mener jeg), men min
lokale fotohandler anede ikke hvad de fremkaldt med...

MVH Tommy

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 31-05-04 09:29

In article <DNpuc.4476$uN1.4299@news.get2net.dk>, LA2 wrote:

> "Ole Nielsen" <karen-oleFJERNDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Der er en test her, der er mere udførlig end den fra tænk&test :
>
> http://www.digitalmagasinet.dk/showarticle.asp?ART=/artikler/033_fremkaldelse/

Jeg kan se at SuperBest kæden bruger www.gabs.dk til fremkaldelse.
Mener de engang vi ret god kritik her.

Har selv anvendt www.pixum.de

Get 5% discount on VMWare use discount/referral code: MRC-POVPED260

Fra : outzen

Dato : 31-05-04 19:26

Hej
Har lige fået fremkaldt hos føtex.Ualmindeligt fint atbejde på Kodak Roual
Papir som da jeg fik billeder fra analogt camera. kr. 1 pr. stk plus start
19,95
jesper

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 31-05-04 20:21

In article <40bb78c4$0$159$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, outzen wrote:
> [...]
> Papir som da jeg fik billeder fra analogt camera. kr. 1 pr. stk plus start

Og de fremkaldte vel i den størrelse du sendte ind i, i stedet
for at klippe eller give hvide kanter ?

Der er stadig andre der ikke respekterer fotografens arbejde, og
selv vil bestemme størrelsen.

Get 5% discount on VMWare use discount/referral code: MRC-POVPED260