Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
RallySprint 2004
Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-05-04 07:57

Hey,

Jeg var til NCC RallySprint 2004 igår, og nappede en - lidt for stor
;) - serie billeder..

Serien er taget med Canon EOS-300D, EF-S 18-55 og Sigma 70-200 f/2.8
EX APO, og på et par skud er der også brugt en 1.4x Sigma TC.

Kommentarer velkommen:
http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2004/2004-05/2004-05-29/

(Jeg ved godt et par af dem kunne have godt af en smule beskæring:)

// Hans
--
RD350 YPVS - Supporting global warming since 1985

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-04 10:27

On 30 May 2004 06:56:41 GMT, Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk>
wrote:

> [...]
>http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2004/2004-05/2004-05-29/
>
>(Jeg ved godt et par af dem kunne have godt af en smule beskæring:)

Hej Hans...
Fine billeder...:) Jeg var (som sædvanlig) til det samme arrangement, og
fik da 466 billeder i kassen...:)

Men jeg mangler et til vores klubblad. Start nr 51 - Jesper Christensen
i Toyota Corolla. Har du et af ham jeg kan bruge i klubbladet?
På forhånd tak...:)

Thore Sorensen - kasserer og redaktør
Hvidovre Motor Klub / DASU 096

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-05-04 11:21

Thore wrote:
> Fine billeder...:) Jeg var (som sædvanlig) til det samme arrangement, og
> fik da 466 billeder i kassen...:)

Tark

> Men jeg mangler et til vores klubblad. Start nr 51 - Jesper Christensen
> i Toyota Corolla. Har du et af ham jeg kan bruge i klubbladet?
> På forhånd tak...:)

Hm, jeg kan ikke lige finde nogle billeder af den bil ved en hurtig
gennemkigning af thumbnails.

Hvordan ser den ud? (farve og sådan, jeg kan godt kende en corolla;)

// Hans
--
http://www.ph33r.dk/ringdingding.mp3