Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Lidt billeder fra San Diego Zoo
Fra : Jens Bruun

Dato : 30-05-04 07:01

Jeg har smidt lidt billeder op på www.fotolog.dk, taget i San Diego
Zoo i dag og ikke mindst, taget med mit NYE kamera

Billederne er taget i JPEG med 70-200/4.0L USM, er lynhurtigt beskåret
og har fået en gang autoniveauer i PS - that's it.

--
-Jens B.

Fra : Martin Gleit

Dato : 30-05-04 08:20

synes day6 VI og taking a rest er sjove og godt fanget...resten er lidt for
alm. og kedelige til at hæve min puls...

Fra : ChristianTC

Dato : 30-05-04 10:36

> [...]
>
> Billederne er taget i JPEG med 70-200/4.0L USM, er lynhurtigt beskåret
> og har fået en gang autoniveauer i PS - that's it.

Jeg synes at det er nogle rigtig gode billeder, især dem med dyret der
slapper af (desmerdyr?) Hvad for et kamera har du taget billederne med?

Mvh
Christian

--
Fortes Fortuna Juvat

Fra : Deaster

Dato : 30-05-04 15:29

Jens Bruun wrote:

> [...]
>
> Billederne er taget i JPEG med 70-200/4.0L USM, er lynhurtigt beskåret
> og har fået en gang autoniveauer i PS - that's it.

Jeg sidder pt. på en modem forbindelse så jeg har ikke lige giddet og
tjekke billederne, men tillykke med dit nye 1D mk2, er det lækkert ?

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-05-04 13:02

"Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg sidder pt. på en modem forbindelse så jeg har ikke lige giddet og
> tjekke billederne, men tillykke med dit nye 1D mk2, er det lækkert ?

Det er heeeelt vild fedt.

--
-Jens B.

(Juhuu, mangler ikke længere mit 1D Mark II, så bare vent...)

Fra : Deaster

Dato : 31-05-04 18:24

Jens Bruun wrote:

> "Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Det er heeeelt vild fedt.

Hehe, det er sgu rart at se noget rigtig entuiasme.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : A. Einstein

Dato : 31-05-04 11:35

> [...]
>
> Billederne er taget i JPEG med 70-200/4.0L USM, er lynhurtigt beskåret
> og har fået en gang autoniveauer i PS - that's it.

Ahhh hvor er PUMBAAAAA?.
Jeg kan godt lide de dyr billeder :).

Hvad for en slags Weblog bruger du der? Det ser ret godt ud:). Er det en
gratis en eller skal man betale for den?

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-05-04 13:06

"A. Einstein"
<*dairy**milk*_hairy_*_einstein@_*nospamza*_yaho****o*_.*NEIN2SPAMZA*com*yea

http://www.movabletype.org/ - og den er ganske gratis.

Fra : fam. Ager

Dato : 31-05-04 10:57

> Jeg har smidt lidt billeder op på www.fotolog.dk, taget i San Diego
> Zoo i dag og ikke mindst, taget med mit NYE kamera

gode billeder...

tillykke med kameraet,er du tilfreds med det????

torben ager

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-05-04 13:04

> tillykke med kameraet,er du tilfreds med det????

Meget! Nu skal jeg bare have installeret software og derefter i gang med
RAW.