Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canondriver
Fra : Erik Madsen

Dato : 28-05-04 17:16

Hej, måske lidt OT men jeg prøver alligevel.
Jeg har en Canon FS 2710 filmscanner og den virkede upåklageligt med
windows98, men nu harjeg fået en ny computer med windows xp og her virker
driveren til scsi controlleren ikke. Ifølge Canon findes der ikke en
opdateret driver dertil og man kan ikke benytte en anden controller, så er
der nogen herinde der ved hvad man gør i sådan en situation. Jeg vil nødig
skille mig af med scanneren.
Hilsen
Erik

Fra : Børge Larsen

Dato : 28-05-04 18:17

Hej!

Den ligger her:
http://software.canon-europe.com/software/scancraft_fss5882.asp?model=CanoScan%202700F

Fra : Erik Madsen

Dato : 28-05-04 18:59

Hej Børge. Desværre, det var dirveren og scannersoftwaren, men det er
driveren til controllerkortet som scanneren er tilsluttet jeg mangler. Dette
scsi kort er unikt til scanneren og kun win 98 understøtter dette.
Controllerkortet hedder IX-27025E.
Hilsen
Erik

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-05-04 19:37

Erik Madsen wrote:
> [...]
> driveren til controllerkortet som scanneren er tilsluttet jeg mangler. Dette
> scsi kort er unikt til scanneren og kun win 98 understøtter dette.

Hej,

Chancerne for at få det til at køre under XP er nok minimale, jeg
ville nok invistere i et nyt SCSI-kort, eller evt. et brugt der
virker i XP.

// Hans
ps: Det ville være rart om du svarede under det citerede.
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Fra :

Dato : 28-05-04 19:44

> Chancerne for at få det til at køre under XP er nok minimale, jeg
> ville nok invistere i et nyt SCSI-kort, eller evt. et brugt der
> virker i XP.
>
> // Hans

Hejsa
Jeg havde samme problem med min HP 4C som jeg elsker,blev nød til at købe et
nyt scsi kort (adaptec ca 180kr) og et kabel.men så kørte det igen ,
Henrik

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 29-05-04 00:23

> [...]
> der nogen herinde der ved hvad man gør i sådan en situation. Jeg vil nødig

prøv denne adresse:

www.canon.com.au/support/customer/default.asp?DXI=KNowledgeBase/Customer/Hot
TopicArticleForm&ID=191

Med venlig hilsen

35mmfilm.dk
Tim Lerche Sørensen
www.35mmfilm.dk

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 29-05-04 00:25
Fra : Johannes

Dato : 29-05-04 14:37

On Fri, 28 May 2004 18:15:40 +0200, "Erik Madsen"
<e.madsen@forkert.mail.gris.tele.dk> wrote:

>Hej, måske lidt OT men jeg prøver alligevel.
>Jeg har en Canon FS 2710 filmscanner og den virkede upåklageligt med

Jeg har en FS 2710, som virker uden problemer. Jeg har netop
downloaded en ny driver herfra:
http://software.canon-europe.com/Scanners/Dedicated_Film_Scanners/CanoScan_FS2710463.asp

Det er en driver til Windows XP.

Den eneste ulempe er, at man ikke længere kan skanne til TIF billeder,
men skal vælge Jpg eller Bmp.

Johannes

Fra : Erik Madsen

Dato : 30-05-04 17:28

"Johannes" <johannes@wanadoo.fr> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Johannes
> Tusinde tak allesammen. Så fik jeg den til at virke, det er bare dejligt.
God Pinse til alle
Hilsen
Erik