Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Har Ilford lukket ?
Fra : Leif Elsborg

Dato : 28-05-04 12:58

Hej

Jeg har igennem min fotohandler bestilt en fremkalder ID 11, de har været i
restordre en måned endnu, det samme gælder for en pakke sort/hvid papir

Derfor er mit spørgsmål har Ilford lukket helt ned for deres sort/hvid ?

Leif Elsborg
www.elsborg1.dk
Leif@NOSPAMelsborg1.dk (husk fjern NOSPAM)

Fra : khs

Dato : 28-05-04 14:41

> Derfor er mit spørgsmål har Ilford lukket helt ned for deres sort/hvid ?

Ikke mig bekendt og der står heller ikke noget på deres web. Jeg har lige
købt ID-11 hos Foto-C. De havde en håndfuld 2,5 liters pulver æsker.

--
Karsten Hartmann Sørensen

khsblåbærgrødazlandk
(fjern det spiselige og indsæt
punktum før land)

Fra : www.analogfoto.dk / ~

Dato : 28-05-04 13:53

"Leif Elsborg" <leif@NOSPAMelsborg1.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> restordre en måned endnu, det samme gælder for en pakke sort/hvid papir
>
> Derfor er mit spørgsmål har Ilford lukket helt ned for deres sort/hvid ?

De ser da helt levende ud, se:

http://www.ilford.com/html/us_english/homeng.html

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 28-05-04 23:02

> [...]

> restordre en måned endnu, det samme gælder for en pakke sort/hvid papir
> Derfor er mit spørgsmål har Ilford lukket helt ned for deres sort/hvid ?

Nej de er ikke lukket ned, men det er vist meget normalt at kemi og papir
kan være i rest ordre.
Så bestil i god tid før du løber tør, det er det vi andre gør.*S*

Ilford skulle leve i bedste velgåene..
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : C. Poulsen

Dato : 29-05-04 11:32

"Leif Elsborg" <leif@NOSPAMelsborg1.dk> wrote in message news:<40b72941$0$134$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> restordre en måned endnu, det samme gælder for en pakke sort/hvid papir
>
> Derfor er mit spørgsmål har Ilford lukket helt ned for deres sort/hvid ?

Hej Leif

Nej Ilford er ikke lukket, Ilford danmark er lukket, det skulle nu
være Westheimer der står for at disribuere til de danske forhandlere.
Men f.eks. har Westheimer ikke engang Ilford 15m ruller med hp5 og fp4
film på lager det samme gælder meget af papiret, så det er vel snart
det nærmeste man kommer en lukning.

Carsten