Foto
IBM760 5420
Teil 3020
HJÆLP SØGES !!!
Fra : TB

Dato : 27-05-04 20:13

HEJSA.

Jeg har uheldigvis fået stjålet min trailer, men hele tyveriet blev optaget
på et overvågningskamera.

Det er ikke den bedste kvalitet idet man optager på langsom hastighed på et
vhs-bånd.

Jeg har fået billederne lagt over digitalt, men kan ikke se reg.nr. på
nummerpladen, fordi det er sløret.

Er der nogen som kan nogle fiduser, så man på en eller anden måde kan gøre
det tydeligere.

Har selv prøvet i Adobe, men uden held.

Når FBI kan, så er der vel også en der kan herhjemme i lille Dk.

Lad mig høre hvis du kan hjælpe.

Hilsen Torben
fambjoerk@tiscali.dk

Fra : Jens Christensen

Dato : 27-05-04 20:22

"TB" <tb2765@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> det tydeligere.
>
> Har selv prøvet i Adobe, men uden held.
>
> Når FBI kan, så er der vel også en der kan herhjemme i lille Dk.

Hvorfor smider du ikke et link til billedet, så kunne det da være at nogen
ville forsøge...
Pas forresten på med at skrive din email adresse i nyhedsgrupper, de har det
med at virke som spam-magneter :(

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : Anders F

Dato : 27-05-04 20:28

"Jens Christensen" <nospam@nospam.no> wrote in message
> [...]
> et

> Hvorfor smider du ikke et link til billedet, så kunne det da være at nogen

Garanteret!

> Pas forresten på med at skrive din email adresse i nyhedsgrupper, de har
det
> med at virke som spam-magneter :(

Tja! Men det er nu også noget snavs ikke at kunne opgive sin rigtige
email-adresse. Det samme gælder oplysninger på hjemmesider, chatrooms osv.

Mvh.
Anders (hvis emailadresse /også/ virker uden underlige modifikationer

Fra : Jens Christensen

Dato : 27-05-04 20:34

> det
>
> Tja! Men det er nu også noget snavs ikke at kunne opgive sin rigtige
> email-adresse. Det samme gælder oplysninger på hjemmesider, chatrooms osv.

Ja, det er møgirriterende, men som det ser ud i dag er man næsten nødt til
det...Jeg er sur nok over de 20+ spammails jeg får pr. dag, tør ikke tænke
på hvordan det ville være hvis jeg begyndte at poste min emailadresse i
nyhedsgrupper

> Mvh.
> Anders (hvis emailadresse /også/ virker uden underlige modifikationer

Mvh. Jens, der altid undlader at skrive sin

Fra : Anders F

Dato : 27-05-04 20:49

> [...]
> på hvordan det ville være hvis jeg begyndte at poste min emailadresse i

Tja, jeg får vel en 10-15 stykker om dagen. Rigtigt, rigtigt mange kommer
dog på min firma-mail - enten fordi den står på min usle hjemmeside, men nok
mere sandsynligt fordi den har været brugt på Ing.dk grupper...
Så faktisk tror jeg ikke at dansk news er så slem - men sæ'følig bliver den
nok "tappet"

Død over de usle spammere!
Mvh.
Anders

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 27-05-04 22:46

"Anders F" <af-spam@hi5.dk> wrote in message
> [...]
> mere sandsynligt fordi den har været brugt på Ing.dk grupper...
> Så faktisk tror jeg ikke at dansk news er så slem - men sæ'følig bliver

De danske newsgrupper bliver ganske rigtigt tappet, jeg modtager på en
almindelig dag omkring 150 til 200 spammails.
Længe leve MailWasher!

Venlig hilsen

Aragorn_DK
--
=================
www.welles.dk

Fra : Anders Larsson \(fje~

Dato : 27-05-04 23:03

....og så skete det igen
Spam i en foto gruppe

Som jeg siger - hver mand sit domæne med fuld kontrol.
+20 virus og et betragteligt antal spam mails pr. dag - som jeg aldrig ser,
selvom denne email adresse er brugt i nogle år på news.

....og skal vi så ikke futte tilbage til foto snakken og lade IT snakken
ligge, og måske ligefrem svare manden på hans spørgsmål ?

MVH Anders (8900)

Fra : Anders F

Dato : 28-05-04 00:15

Det har vi prøvet!

/A

Fra : Jens Christensen

Dato : 28-05-04 09:15

> ...og skal vi så ikke futte tilbage til foto snakken og lade IT snakken
> ligge, og måske ligefrem svare manden på hans spørgsmål ?

Jo, det er ganske vist OT, men det er lidt svært at hjælpe når billedet ikke
er tilgængeligt

Jens Christensen

Fra : Alex Linaa

Dato : 28-05-04 09:20

"Anders F" <af-spam@hi5.dk> skrev i en meddelelse

> Død over de usle spammere!
> Mvh.
> Anders

Der er noget der tyder på det kan blive til virkelighed i nær fremtid:
http://computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=23856

/Alex

Fra : Johnny Jensen

Dato : 24-06-04 23:05

Hej

Her er måske t program der kan gøre det.
På siden er der nogle eksempler, og der er også et
men en nummerplade på en bil.
Focus Magic heer det. og kan fåes her http://www.focusmagic.com/

JRJ

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 27-05-04 21:08

"TB" <tb2765@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det tydeligere.
>
> Har selv prøvet i Adobe, men uden held.
>
> Når FBI kan, så er der vel også en der kan herhjemme i lille Dk.

FBI kan de fedeste ting - især på film

> Lad mig høre hvis du kan hjælpe.

Men som de andre skriver, prøv at komme med billedet, så er der sikkert
nogle, der gerne vil give det et forsøg.

mvh Frank

Fra : jabbe\(4k\)

Dato : 27-05-04 21:19

> Jeg har fået billederne lagt over digitalt, men kan ikke se reg.nr. på
> nummerpladen, fordi det er sløret.

Jeg håber ikke det er det nummer der er på trailern du tænker på..:)

Lav et link til dit billed så vi kan se på det
eller Upload det i "dk.binaer"

--
J@bbe
Kvinder:er jo psykopater

Fra : TommyBoy

Dato : 28-05-04 10:32

Der findes programmer (f.eks. "RegiStax" - søg på google) der tager
hundredevis af billeder fra en video, lægger dem allesammen sammen, og
trækker det ud fra billederne som er "ens". Dvs at man ender op med et
billede der er helt fri for støj og i højere opløsning end de mange små. Det
bruges specielt i astrofotografi, men kan self også bruges i dit tilfælde.

Men vi skal bruge noget materiale at arbejde med!

MVH Tommy

Fra : TB

Dato : 28-05-04 18:28

HEJSA.

Jeg har mailet nogle billeder til dk.binaer

Hilsen Torben

Fra : Jens Christensen

Dato : 28-05-04 19:57

> HEJSA.
>
> Jeg har mailet nogle billeder til dk.binaer
>
> Hilsen Torben

Det er vist kun i film de billeder vil kunne bruges til noget overhovedet

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : jabbe\(4k\)

Dato : 29-05-04 01:07

> Det er vist kun i film de billeder vil kunne bruges til noget overhovedet

Ja det er sgu ringe kvalitet...
Og så lige en anden ting, jeg håber ikke det er en offentlig vej du filmer
på for det er ulovligt at have automatisk overvågning på offentlige
områder...(DSB har fået dispentation)

--
J@bbe
Kvinder:er jo psykopater

Fra : TommyBoy

Dato : 29-05-04 10:46

sært... min dk.binaer har kun 15 posts... og jeg har sat min outlook express
til at downloade alt hvad der er.

Gider du ikke maile dem direkte til mig?! Jeg kunne godt tænke mig at se om
Registax kunne oprense billederne til ét højopløseligt billede!

Mail dem til Tommy@vækmeddether.hemmelig.dk (fjern "vækmeddether.")

MVH Tommy

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 29-05-04 07:08

Hej

Der ligger desværre ingen information i de områder hvor nummerpladen skulle
sidde. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, du må se om politiet ikke kan
hjælpe dig i stedet for...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : jabbe\(4k\)

Dato : 29-05-04 10:11

Men men lidt hjælper billedt da....
Jeg er ikke den største haj til biler men jeg syntes det ligner en Ford
Ecort st.car og den er ikke hvid...

--
J@bbe
Kvinder:er jo psykopater