Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kritik eller kommentar ja tak
Fra : Henrik Cichosz

Dato : 27-05-04 15:10

Hej NG
jeg har 4 ny billede jeg gerne vil vise frem
http://www.cichosz.dk/foto/PhotoAlbum.asp?Page=1&ShowSub=Vind
mvh H Cichosz

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 27-05-04 15:12

Henrik Cichosz wrote:

> Hej NG
> jeg har 4 ny billede jeg gerne vil vise frem
> http://www.cichosz.dk/foto/PhotoAlbum.asp?Page=1&ShowSub=Vind

Kommentar:

Jeg er ikke så glad for fremvisning der ikke lader mig åbne i baggrunden
eller i en ny tab. Det gør at jeg ikke kan åbne alle tingene på en gang,
og derefter lade dem hente i baggrunden. Specielt det med tabs er
lækkert, for så har jeg kun et vindue.

JonB

Fra : Henrik Cichosz

Dato : 27-05-04 15:23

> Jeg er ikke så glad for fremvisning der ikke lader mig åbne i baggrunden <
> eller i en ny tab. <

Det er siderne du mener eller ?
mvh H Cichosz

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 27-05-04 15:24

Henrik Cichosz wrote:

> Det er siderne du mener eller ?

nja, det jeg mener er at når jeg trykker på billederne, og jeg forventer
at de kommer i en ny tab, så kommer der intet i denne nye tab, fordi
linken bruger java. Hvis det var en normal http link, så ville det virke
fint. Andre problemer kunne være at folk ikke kan lave en link til
billedet, og sige "se, er det ikke flot"

JonB

Fra : Henrik Cichosz

Dato : 27-05-04 15:33

> nja, det jeg mener er at når jeg trykker på billederne, og jeg forventer <
> at de kommer i en ny tab, så kommer der intet i denne nye tab, fordi <
> linken bruger java. <

Ja det kan jeg godt se du har ret i.
mvh H Cichosz

Fra : ;o\)-max-

Dato : 27-05-04 16:58

"Henrik Cichosz" <cichosz@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det kan jeg godt se du har ret i.
> mvh H Cichosz

Billederne er da flotte, godt lys lækker himmel, men uhh de loader
meget langsomt, og jeg er ikke vild med at de åbner i seperat vindue,
men billederne holder.. -max-

Fra : Anders F

Dato : 27-05-04 19:14

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Billederne er da flotte, godt lys lækker himmel, men uhh de loader
> meget langsomt, og jeg er ikke vild med at de åbner i seperat vindue,

Jeg er sådan set enig!
Men uden at have talt pixels synes jeg nu også de er liiiige vel små?

*/Anders

Fra : Henrik Cichosz

Dato : 27-05-04 19:31

"Anders F" <af-spam@hi5.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er sådan set enig!<
> Men uden at have talt pixels synes jeg nu også de er liiiige vel små?<
>
> */Anders<
Hej og tak for dit kig, de er måske også lavet for små, jeg har lavet dem i
max brede på 600 pixel.
jeg har da heldivis de original. )
mvh H Cichosz

Fra : Alex Jensen

Dato : 27-05-04 16:34

Det ligner prøvestationen ude ved bøvling? (vesterhavet)

Jeg kan bedst lide det første billede. Fint lys, men ville
nok rette masten op med perspektivoprettelse i photoshop.

Måske lidt for meget støj i billedet? for meget photoshop?

Mvh Alex

Fra : Henrik Cichosz

Dato : 27-05-04 16:54

"Alex Jensen" <news@offline.dk> skrev i en meddelelse
> Det ligner prøvestationen ude ved bøvling? (vesterhavet)<

> Måske lidt for meget støj i billedet? for meget photoshop?<
> Mvh Alex<

Ja det er prøvestationen ude ved bøvling? (vesterhavet)
Støjen er lidt mig selv jeg har leget lidt med PSP8

mvh H Cichosz

Fra : Jack L.

Dato : 27-05-04 23:42

Henrik Cichosz wrote:
> Hej NG
> jeg har 4 ny billede jeg gerne vil vise frem
> http://www.cichosz.dk/foto/PhotoAlbum.asp?Page=1&ShowSub=Vind
> mvh H Cichosz

Billederne er top-notch. :)

--