Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billede/ teknik problemer
Fra : Carina

Dato : 26-05-04 22:30

Hej,
som den glade nybegynder som jeg er, har jeg en del spørgsmål. Jeg har jo
også været i Zoo og nu er mine billeder ENDELIG blevet fremkaldt. men, men,
men, Syntes at de er meget hvide, mangler ligesom farve, samt at de har
mistet lidt skarphed ved indscanningen, (løvebilledet er rystet, så det er
ikke det jeg taler om) har lagt dem på dk.binaer, hvis i gider kigge på dem
og hjælpe mig med hvor mine fejl ligger, samt hvordan jeg får farve tilbage
i dem igen, så det ser naturligt ud.

Er det førerfejl at de er hvide eller har det noget at gøre med den lavpris
film jeg har brugt (aldifilm)?
/Carina
www.aussies.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-05-04 22:55

On Wed, 26 May 2004 23:30:21 +0200, "Carina" <hybrid@aussies[f j e r n
).dk> wrote:

> [...]
>og hjælpe mig med hvor mine fejl ligger, samt hvordan jeg får farve tilbage

Du skal i hvertfald lade være med at bruge auto fokus... Baggrunden
er skarp, mens motivet sløret. man kan mange gange selv stille skarpt
hurtigere end kameraet selv.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 26-05-04 23:13

Hvilket kamera bruger du..?
Autofocus virker fint hvis man bruger det rigtig..
/Johnny

Fra : Carina

Dato : 27-05-04 14:44

> Hvilket kamera bruger du..?
> Autofocus virker fint hvis man bruger det rigtig..
> /Johnny

Jeg bruger et Canon Eos 500N
/Carina