Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
EXIF i Fotostation.
Fra : Thomas A. Jørgensen

Dato : 26-05-04 17:15

Hej.

Jeg kan ikke få mine EXIF informationer til at virke i Fotostation 5.
Er der nogen som har lign. problemer, og måske kender løsningen på dem?
Jeg har overvejet stærkt, at skifte til et andet program, men jeg er meget
glad for det, og kender det godt efterhånden, så jeg er ikke så meget for
det.

Thomas A. Jørgensen
www.Freelance-Foto.dk

For at sende mig en mail, så fjern det indlysende i min mail adresse.

Fra : Jacob Mortensen

Dato : 27-05-04 06:21

> Jeg kan ikke få mine EXIF informationer til at virke i Fotostation 5.
> Er der nogen som har lign. problemer, og måske kender løsningen på dem?

Lige et spørgsmål fra en nysgerrig. Hvad er EXIF?

Jacob

Fra : emj

Dato : 27-05-04 10:41

On Thu, 27 May 2004 07:20:31 +0200, "Jacob Mortensen" <J@cob
mortensen.dk> wrote:

>Lige et spørgsmål fra en nysgerrig. Hvad er EXIF?
Det er oplysninger om fotos, som Digitale kameraer forsyner fotos med.
Oplysningerne fortæller, hvordan man har haft sit kamera indstillet og
det kan jo være rart at vide og svært at huske, hvis man sletter det
denne EXIF fra et foto.
Man kan som aflæse et fotos EXIF i sit billedbehandlingsprogram under
INFO.
Man kan også af vanvare komme til at slette sin EXIF fra et foto, hvis
man ikke ved, hvordan det undgås.
Hilsen emj