Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Scanning af negativer 35mm og APS
Fra : Mikael L. Jensen

Dato : 26-05-04 14:40

Hej

Jeg ligger inde med en helvedes masse billeder som jeg gerne vil ha
lavet om til Digital, men jeg er ikke villig til at købe en scanenr for
at gøre dette (så mange billeder er det heller ikke)

Så jeg vil spørge om der en er en venlig sjæl der ligger inde med en
scanner der kan tage 35mm og APS, og som vil låne den ud, mod et
(forhåbentligt) mindre beløb

på forhånd tak

Mikael

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 26-05-04 15:32

Hej

Du skriver ikke hvor du bor, men jeg bor i Odense og har en 35 mm scanner,
du kan låne billigt...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Søren Blom

Dato : 26-05-04 16:43

"René Ernst Nielsen" <virkerikke@nospam.nej> skrev

> Du skriver ikke hvor du bor, men jeg bor i Odense og har en 35 mm scanner,
> du kan låne billigt...

I Århus har jeg en scanner der båd ekan scanne negativer og APS

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Mikael L. Jensen

Dato : 26-05-04 17:38

Søren Blom wrote:
> "René Ernst Nielsen" <virkerikke@nospam.nej> skrev

> I Århus har jeg en scanner der båd ekan scanne negativer og APS

Jeg bor i Hobro, så det er jo relativt tæt på Århus.

Hvad mærke scanner snakker vi om?

mvh
Mikael

Fra : Søren Blom

Dato : 27-05-04 01:35

"Mikael L. Jensen" <LaageFjernMig@get2net.dk> skrev

> Jeg bor i Hobro, så det er jo relativt tæt på Århus.
>
> Hvad mærke scanner snakker vi om?

Minolta Dimage Scan Dual 3