Foto
IBM760 5420
Teil 3020
bedste taske til Olympus Camedia C-765 UZ
Fra : Peter Holm

Dato : 25-05-04 18:47

Hejsa
Jeg er på jagt efter den optimale taske til et
Olympus Camedia C-765 UZ.

http://makeashorterlink.com/?T15721068

http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/c765uz.html

Det skal kun lige passe til kameraet - ikke nogen extra plads.

Jeg kunne tænke mig en Lowepro, men hvilken model passer bedst?

Mvh

Peter

Fra : Claus Hastrup

Dato : 25-05-04 19:52

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det skal kun lige passe til kameraet - ikke nogen extra plads.
>
> Jeg kunne tænke mig en Lowepro, men hvilken model passer bedst?

Hej Peter,
Hvis du insisterer på Lowepro, kan jeg ikke hjælpe dig - kender æ' så møj'
te'et...
....men har selv haft et c-750 og var ganske godt tilfreds med Olympus' egen
taske:
http://cf.olympus-europa.com/consumer/digimg/accessories.cfm?id=C%2D765%20ULTRA%20ZOOM
Der er i hvert fald ikke mange kubikcentimeter spildplads

Der er også denne model, som jeg ikke har set i virkeligheden:
http://www.foto-fun.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=749

--
Claus Peter Hastrup

Fra : Børge Larsen

Dato : 25-05-04 20:31

Hvorfor ikke købe Olympus egen, den er som regel bedre end al de uoriginale
og så er prisen ikke højere.