Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
dnet24.de
Fra : Kenneth

Dato : 25-05-04 15:24

Kan se de ikke tager kort, så hvad er bedste metode til at betale? Er de
gode og pålidelige nok?

--
Kenneth

Fra : John Poulsen

Dato : 25-05-04 15:29

Hej Kenneth.

Prøv at se *lidt* længere nede i tråden: nethandel.

Håber du får en god handel. :)

John

Fra : Kenneth

Dato : 25-05-04 15:39

> Prøv at se *lidt* længere nede i tråden: nethandel.

Der står ikke noget om betaling. Kun at de "Tyske, anbefalet"

--
Kenneth

Fra : ;o\)-max-

Dato : 25-05-04 15:35

"Kenneth" <newsg@DETTE_SKAL_SLETTESziax.dk> skrev i en meddelelse
> Kan se de ikke tager kort, så hvad er bedste metode til at betale? Er de
> [...]

De er helt fine, du kan roligt overføre penge til dem,
men vær lige sikker på de har varen på lager, ellers
kan det godt tage tid.. -max-

Fra : Carsten Christensen

Dato : 25-05-04 17:09

hej Kenneth

Jep! det er der ingen problemer i og du kan roglig overfør penge
med det samme så spare du en del ved det
men som sagt husk at tjekke om varne er på lager
De har også en rimlig hjælpe servis hvis man da kan tale tysk
for de IKKE dansk !!
Hæld og lykke
Mvh. CC

Fra : Arne M@dsen

Dato : 25-05-04 18:47

Hvordan overfører i penge til tyskland?
En bankoverførsel er en dyr ting ca 300,00Kr sidst jeg gjorde det.
Hilsen Arne

Fra : Kenneth

Dato : 25-05-04 19:11

> Hvordan overfører i penge til tyskland?
> En bankoverførsel er en dyr ting ca 300,00Kr sidst jeg gjorde det.
> Hilsen Arne

Min bank tager intet for det, men de putter lidt mere på kursen, men
ihvertfald ikke 300 kr.

--
Kenneth

Fra : Steen Larsen

Dato : 25-05-04 19:23

In article <9%Lsc.2600$Vf.114509@news000.worldonline.dk>,
"Kenneth" <newsg@DETTE_SKAL_SLETTESziax.dk> wrote:

> Min bank tager intet for det, men de putter lidt mere på kursen, men
> ihvertfald ikke 300 kr.
>
> --
> Kenneth

Hvilken bank er det? LSB tager 2 x 75 kr hvis man skal dække
omkostninger i begge ender. Jeg har dog erfaring med at det kun koster 5
Euro i den tyske bank.

Fra : Kenneth

Dato : 25-05-04 19:36

> Hvilken bank er det? LSB tager 2 x 75 kr hvis man skal dække
> omkostninger i begge ender. Jeg har dog erfaring med at det kun koster 5
> Euro i den tyske bank.

Det er Skandiabanken.

--
Kenneth

Fra : NIL

Dato : 26-05-04 00:16

> Det er Skandiabanken.
>
> --
> Kenneth

Hej

20 kroner i Danske Bank (netbank)....

Hilsen
NIL

Fra : Carsten Christensen

Dato : 26-05-04 07:53

Hej igen

"Nordea-bank" tager ca.85.-kr. for det de kaller
Økonomioverførsel ** HUSK !! nu også det kunde Nr.
man (Evt.) får når man bestiller en vare fra Eks.: Dnet24.de
ellers går der bar kage i det .....

Mvh. CC

Fra : Jan Bøgh

Dato : 27-05-04 08:24

"Arne M@dsen" <avmspam@privat.dk> wrote in message
> Hvordan overfører i penge til tyskland?
> En bankoverførsel er en dyr ting ca 300,00Kr sidst jeg gjorde det.

Skæld din bankrådgiver huden fuld.
Du skal bruge en EU-betalingsoverførsel, og hertil skal sælger oplyse dig en
SWIFT-kode (Identifikation af banken) og en IBAN-konto (der er en
international udgave af sælgers kontonummer).
Iflg. reglerne skal banken foretage overførslen til den samme pris, som den
tager for en indenlands bankoverførsel. I praksis forlanger de fleste banker
mellem 20 og 100 kr. for en overførsel.
Men i virkeligheden burde man nok kræve af banken at den holder sig til
ER-reglerne. Jeg kan ikke på stående fod huske hvilken EUforordning, der er
tale om (du kan google 'iban' og 'swift')

vh

--
Jan Bøgh
hp: http://jan.boegh.net