Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
nethandel
Fra : etta

Dato : 25-05-04 11:06

er der nogen som kender et pålideligt sted at købe et kamera på
nettet.
er interesseret i et canon ixus 500, og kan til min overraskelse se at
man kan spare op til 6-700 kr i forhold til butikkerne!
bla. shopman.dk med kr 3322 mod 4000 i butikkerne .
er der noget man skal være opmærksom på?

ebbe

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 25-05-04 11:20

!
> bla. shopman.dk med kr 3322 mod 4000 i butikkerne .
> er der noget man skal være opmærksom på?

Shopman er ikke en butik, men bare en flødeskummer. De bestiller bare varen
hos en tysk webshop i dit navn, og tager intet ansvar for handlen - for
dette beregner de sig et velvoksent gebyr.
Find selv en webshop og handel direkte der, hvis du vil spare penge. Du kan
prøve de tyske prisdatabaser - f. eks www.geizhals.de eller
www.guenstiger.de

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : John Poulsen

Dato : 25-05-04 11:45

For lige at følge op, så har Shopman gjort sig uheldig bemærket, dvs. givet
kunder problemer i forbindelse med køb.

Prøv at Google efter Shopman i denne nyhedsgruppe.

Jeg fandt en del links indsendt tidligere af en venlig sjæl - håber disse
kan bruges.

John

Tyske, anbefalede:

a.. http://www.technikdirekt.de
a.. http://www.dnet24.de
a.. http://www.netonnet.de
a.. http://www.guenstiger.de

Tyske, andre:

a.. http://www.ravensburgerfotoversand.de
a.. http://www.internet-foto.de/
a.. http://www.foto-oehling.com
a.. http://www.fotobrenner.de
a.. http://www.foto-erhardt.de/
a.. http://www.versandhaus-foto-mueller.de/
a.. http://www.foto-raake.de/
a.. http://www.fotokoch.org
a.. http://www.fotoversandwutz.de/
a.. http://www.isarfoto.com
[...]

Andre nationaliteter:

a.. http://www.keh.com/shop/shop.cfm
a.. http://www.foto-oehling.com
a.. http://www.fotokoch.org
a.. http://www.isarfoto.com

Noget der ligner tysk edbpriser.dk:

a.. http://www.preissuchmaschine.de
a.. http://www.guenstiger.de

Fra : Casper Bang

Dato : 27-05-04 16:43

> Tyske, anbefalede:
>
> a.. http://www.technikdirekt.de
> a.. http://www.dnet24.de
> a.. http://www.netonnet.de
> a.. http://www.guenstiger.de

Hmm... Kan du sige hvilke af disse der tager imod visakort? Jeg synes det er
svært at finde ud af, uden at tilmelde sig de forskellige sider.

På forhånd tak
~Casper

Fra : Peter Holm

Dato : 27-05-04 21:04

Tager VISA. Alt fungerer som det skal her. 4 dages levering.

Mvh
Peter

Fra : Casper Bang

Dato : 28-05-04 07:53

> Tager VISA. Alt fungerer som det skal her. 4 dages levering.

Ok, tak skal du ha'. Så vil jeg kigge nærmere på dem :)

Fra : C.Stensgaard

Dato : 25-05-04 12:36

HOLD DIG langt væk fra SHOPMAN

De tager en monsteravance for en service der intet er værd - du kan selv
finde det endnu billigere

Prøv AC-foto.de eller foto-koch.de - de er seriøse og bilige

Fra : Carsten Christensen

Dato : 25-05-04 13:33

Hejsa

Det med at købet i tyskland er ikke noget problem
Har selv købt Canon EOS10D ved www.dnet24.de men det var igennem shopman og
det skulle jeg
ikke have gjort de tog ca. 500 -600.-kr bare for at vider sende min mail til
tyskland (godt nok på tysk)
Har siden også købt batterigreb til dette kamera ved www.cyberport.de og
det gik også fint ialt ca. en uges tid
Og det er bestemt ikke sidste gang at jeg gør dette
Bare husk at se om de har det på lager for så kan der godt noget tid inden
at det glider...der ud af
Se priser på: http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp
Og på denne: http://www8.evendi.de/foto

Hilsen CC

Fra : GJ

Dato : 25-05-04 19:52

On 25 May 2004 03:06:20 -0700, ebbega@yahoo.dk (etta) wrote:

> [...]
>bla. shopman.dk med kr 3322 mod 4000 i butikkerne .
>er der noget man skal være opmærksom på?

Jeg har købt mit via digital4you.dk det er jeg rigtig glad for en
hurtig og god service, da jeg troede der var noget galt med mit
kamera.,.. (det var der så ikke hehe)

Fra : Peter Holm

Dato : 26-05-04 12:07

etta wrote:
> [...]
> bla. shopman.dk med kr 3322 mod 4000 i butikkerne .
> er der noget man skal være opmærksom på?

Handel ikke gennem shopman!

Ixus 500 får her for ca. kr 3140,- incl porto (20 Euro)
http://www.technikdirekt.de/
De er i hvert fald meget præcise mht. levering osv. Min sidste bestilling
tog 5 dage.
Og så er det et af de få steder hvor VISA betaling er muligt/smertefrit.

OBS: Sikkert uden dansk manual!

Mvh
Peter