Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Hjælp til link søges...
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 24-05-04 21:36

Hej Ng.

Mit engelsk/tysk er ikke så godt, og jeg håber derfor at i vil hjælpe mit
til en link på Fuji S5000, hos technikdirekt.de!

Jeg har prøvet at søge, men kan ikke finde det.

/Kenneth som på forhånd takker.

Fra : HKJ

Dato : 24-05-04 21:41

"Kenneth Koustrup" <kenneth.k@SLETMIGmail.dk> wrote in message
> Hej Ng.
>
> Mit engelsk/tysk er ikke så godt, og jeg håber derfor at i vil hjælpe mit
> til en link på Fuji S5000, hos technikdirekt.de!
>
> Jeg har prøvet at søge, men kan ikke finde det.

Skriv "fuji s 5000" i søgefeltet og tryk "Search"

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 24-05-04 21:57

Okay der var "fuji s 5000" og ikke "fuji s5000".

Takker mange gang.

/Kenneth

Fra : N/A

Dato : 24-05-04 22:32

Fra : Reino Andersen

Dato : 24-05-04 22:32

Kenneth Koustrup skrev:

> Hvad betyder det der *rrp man kan bestille, kan ikke rigtigt finde noget
> info om det.

Det er ikke noget, du kan bestille - det betyder recommended retail price,
altså producentens listepris.

--
Reino