Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
laminering af foto
Fra : Gert Medom

Dato : 24-05-04 17:39

Hej NG

Jeg vil glæde en god ven med et billede fra kameraet, men ville gerne
laminere det, så det er bedre beskyttet.

Er der et sted i Århus, hvor man kan få enkelte billeder lamineret? Synes
det er i overkanten at anskaffe en lamineringsmaskine for de få fotos,,,,,

Tak på forhånd!

Gert

Fra : Simon Nielsen

Dato : 24-05-04 22:26

"Gert Medom" <Gert.medom@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> det er i overkanten at anskaffe en lamineringsmaskine for de få fotos,,,,,

Jeg kunne forestille mig en fotobutik har sådan en, prøv at spørg dem, men
ellers har din kommune sikkert en, gå op på rådhuset og spørg pænt, de kan
godt være flinke

Mvh
Simon

Fra : Erik W.

Dato : 25-05-04 08:40

"Gert Medom" <Gert.medom@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Er der et sted i Århus, hvor man kan få enkelte billeder lamineret? Synes
> det er i overkanten at anskaffe en lamineringsmaskine for de få fotos,,,,,

Kopicentret i Tordenskjoldsgade på Trøjborg kan klare det for dig. Der har
jeg været tilfreds kunde i mange år.

Noget helt andet er om du har brug for at laminere hvis du bruger
kvalitetsfotopapir af den glossy eller halvmatte type. Så vidt jeg har
forstået har disse typer en form for laminering idet blækket siver igennem
en tynd plastik lignende membran på overfladen og bliver på den måde
beskyttet på næsten samme måde som ved en laminering.

Mvh Erik

--
Kritik er yderst sundhedskadeligt for dig og dine omgivelser!
(Frit efter Sundhedsstyrelsen 2004 og Jesper Juul 1998)

Fra : Gert Medom

Dato : 25-05-04 17:34

Tak for gode svar!

hilsen Gert

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 25-05-04 17:46

"Erik W." <erik.w@mail.com> skrev i en meddelelse
KLIP
> [...]
> Kritik er yderst sundhedskadeligt for dig og dine omgivelser!
> (Frit efter Sundhedsstyrelsen 2004 og Jesper Juul 1998)
+++++++++++++++++++

Hej Erik.

Selv om papiret er Glossy, så skal der ikke ret meget til for at det tager
skade.

--
Mvh. Jørgen Nielsen
E-Mail jorgenbs@NOMORESPAMnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 25-05-04 21:48

> [...]

> det er i overkanten at anskaffe en lamineringsmaskine for de få fotos,,,,,

Hej Gert.

Alm. laminering som den der laves på madopskrifter og ling, kan du få lavet
i stort set alle kopi forretninger.

MEN du kan også vælge at få lavet en flot proff laminering som den portræt
fotograferne bruger på deres billeder, der skal du nok ind forbi en portræt
fotograf og snakke med dem.

Jeg ved at Burgdorf Fotograf i Christiansgade kan laminere, ligesom
Lorentsen Fotograf på Viborgvej også kan hjælpe dig der.

Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk