Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sigma AF 70/300 f/4.0-5.6 APO Macro SII t~
Fra : Ishoey

Dato : 23-05-04 06:36

Hej!

Sigma AF 70/300 f/4.0-5.6 APO Macro SII

Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med dette ovenstående objektiv?

Det er til et Canon eos 300D.

På forhånd tak

Hilsen Poul

Fra : ;o\)-max-

Dato : 23-05-04 06:46

"Ishoey"
> [...]
>
> Sigma AF 70/300 f/4.0-5.6 APO Macro SII
>
> Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med dette ovenstående objektiv?

Med Sigma ville jeg holde mig til deres EX serie,
nogle af dem er glimrende og du får generelt mere end
du betaler for, med non EX får du hvad du betaler for
og det er ofte ikke ret meget. -max-

Fra : Thomas Rybak

Dato : 23-05-04 08:36

Hej

Jeg syntes prisen taget i betragtning, at det er et rigtig godt objektiv.
Der er sjældent chromatiske aberasioner (CA), og det er et godt objektiv til
begynderen.

Du kan se billeder jeg har taget med det her:
http://www.thomasrybak.com/index.php?list=wildlife/copenhagen%20zoo

Mit er forresten til salg hvis du er interesseret?

Mvh Thomas Rybak