Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon S1 IS undervandshus
Fra : Lars Okkerstrøm

Dato : 22-05-04 21:42

Hej.

Jeg har netop besluttet mig for at købe et Canon S1 IS kamera, men har
problemer med at finde et sted, man kan købe undervandshuset hertil. Alle
steder, jeg har prøvet. har det ikke hjemme.

Nogen, der kender et sted? Det må gerne være en on-line shop, eller i
nærheden af Århus (+/- 60-70 km) og det gør naturligvis ikke noget, hvis det
kan gøres billigt

Mvh
Lars

Fra : ;o\)-max-

Dato : 22-05-04 22:44

"Lars Okkerstrøm"
> [...]
> nærheden af Århus (+/- 60-70 km) og det gør naturligvis ikke noget, hvis det

Prøv at tjekke på digideep.com i bunden af siden plejer
der at være link til forhandlere i europa.. -max-

Fra : Peter Kjær

Dato : 23-05-04 07:20

> Nogen, der kender et sted? Det må gerne være en on-line shop,

Hej Lars,

Prøc at kigge på,

http://www.adorama.com
http://www.camerasunderwater.co.uk/