Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Photoshop Warhall effekt ?
Fra : Sauer

Dato : 22-05-04 10:08

Hey.

Jeg har et foto som jeg gerne vil lave Warhalls monroe effekt på..
Kan bare ikke finde effekten i photoshop.
En der kan hjælpe ?

På forhånd tak,

Sauer

Fra : Paul Larsen

Dato : 22-05-04 16:10

"Sauer" <peter@sauer.dk> skrev i en meddelelse
> Hey.
>
> Jeg har et foto som jeg gerne vil lave Warhalls monroe effekt på..
> Kan bare ikke finde effekten i photoshop.
> [...]
Hej
Det sidste nummer af det svenske Digitalfoto fra frgroup (nr. 4) har en 5
sider beskrivelse af processen.
Det koster 59 sek, og kan sikkert fås i en velassorteret kiosk.
God fornøjelse.

Paul

Fra : Skeptikeren

Dato : 22-05-04 19:02

On Sat, 22 May 2004 11:08:18 +0200, "Sauer" <peter@sauer.dk> wrote:

>Hey.
>
>Jeg har et foto som jeg gerne vil lave Warhalls monroe effekt på..
>Kan bare ikke finde effekten i photoshop.
> [...]

Prøv at lede her under Image Effects

http://share.studio.adobe.com/axBrowseProductType.asp?t=5

mvh

sk