Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Våbenhvile
Fra : Jens Bruun

Dato : 21-05-04 18:59

Undertegnede erklærer hermed ensidig våbenhvile overfor alle i nærværende
gruppe, som jeg af den ene eller anden grund er på kant med. Nu vil jeg tage
til USA en uges tid langt væk fra familie og dagligdag, nyde det store land,
tage lidt billeder og læse lidt med fra sidelinien, og så glæder jeg mig til
en genfødt og frugtbar dk.fritid.foto i nær fremtid, hvor jeg for min del
vil bestræbe mig på at tage det sure med det søde

--
-Jens B.

(Øv, mangler stadig at få mit 1D Mark II, så kun lidt snapshots)

Fra : Kim Schulz

Dato : 21-05-04 19:11

On Fri, 21 May 2004 19:59:09 +0200
"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote:
> [...]
> fra sidelinien, og så glæder jeg mig til en genfødt og frugtbar
> dk.fritid.foto i nær fremtid, hvor jeg for min del vil bestræbe mig på

god tur. håber du får nogle spændende oplevelser.

--
Kim Schulz | Need a Content Management System for your website? Go
Geek by nature | get Fundanemt at : http://www.fundanemt.com New

Fra : kim vegeberg

Dato : 21-05-04 19:13

> [...]
> (Øv, mangler stadig at få mit 1D Mark II, så kun lidt snapshots)
>
> God tur Vi glæder os til at se Billederne
Venlig hilsen Kim Vegeberg

Fra : Claus Smith

Dato : 21-05-04 19:26

God tur og sørg så lige for lidt gode billeder til os andre derovre fra.

Claus Smith

Fra : Puntofisken

Dato : 21-05-04 20:56

God tur Jens - jeg glæder mig til at se billederne derfra!

Trine

Fra : ab

Dato : 23-05-04 18:49

"Puntofisken" <schou8@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> God tur Jens - jeg glæder mig til at se billederne derfra!

Ja, og hils familierne der over - jeg kommer aldrig over dammen og ind i
"det forjættede land", for man skal vist stadigt skrive under på, at man
ikke er eller har været kommunist - og det mener jeg ikke nogen skal blande
sig i, hvis der er tale om et frit land

ab

Fra : Jack L.

Dato : 24-05-04 01:14

ab wrote:
> "Puntofisken" <schou8@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>

> ab

Våbenhvile som subjekt? Har der været endnu en regulær Canon vs. Nikon-krig
herinde?

--
Mvh / Best regards,
Jack, Copenhagen