BMW E30 320i - justering af ventiler - hva~
Fra : ///JJ

Dato : 03-06-04 16:34

Jeg går udfra der kun skal bruges timeløn til opgaven, men hvor lang tid
må/kan det tage?
Vil gerne vide det så jeg er lidt forberedt på prisen, for jeg tror de tager
numsen på mig en gang i mellem... (til gengæld er de meget venlige og
fleksible)

Jeg skal hente den i morgen tidlig, så I må gerne svare hurtigt

///JJ

Fra : Christian Meinert

Dato : 03-06-04 20:24

"///JJ" <nospam@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> fleksible)
>
> Jeg skal hente den i morgen tidlig, så I må gerne svare hurtigt

Det tager max. 1 time, og så måske en ny ventildæksel pakning.
Du har forhåbentlig ikke kørt den til BMW ?

Mvh. Christian m. E30 320i

Fra : ///JJ

Dato : 03-06-04 22:41

Christian Meinert wrote:
> "///JJ" <nospam@tdcadsl.dk> wrote in message

> Det tager max. 1 time, og så måske en ny ventildæksel pakning.
> Du har forhåbentlig ikke kørt den til BMW ?

Nej, den står skam hos min uautoriserede alt-mulig-mekaniker. De gør jobbet
hurtigt og som regel også godt, men prisen har jeg på fornemmelsen de skruer
på, hvis de fornemmer muligheden for det.

///JJ

Fra : Mikael L

Dato : 03-06-04 23:07

"///JJ" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
skruer
> på, hvis de fornemmer muligheden for det.

Hvis du ikke stoler på dit værksted hvorfor finder du så ikke et andet? Men
det er korrekt, det tager max en time og en ny ventildækselpakning. Har man
lidt erfaring tager det højst en ½ time.

Mikael

Fra : ///JJ

Dato : 03-06-04 23:59

Mikael L wrote:

> Hvis du ikke stoler på dit værksted hvorfor finder du så ikke et
> andet? Men det er korrekt, det tager max en time og en ny
> ventildækselpakning. Har man lidt erfaring tager det højst en ½ time.

Tak for bekræftelsen.
Jeg stoler på dem indtil andet er bevist! Derfor spørger jeg om vejledende
priser for arbejdet inden jeg bliver snydt :)

///JJ