Beocom 3 ISDN
Fra : René Jørgensen

Dato : 03-05-01 10:46

Hej !

Er der nogle af jer der har prøvet ovennævnte ?

Jeg syntes at den ser flot ud, men vil gerne høre om der er nogle der har
prøvet den før jeg køber den.

Jeg fandt den hos TDC:

https://shop.teledanmark.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da/-/DKK/Dis
playProductInformation-Start;%24sid%24OvLaMTrxJT2xh0EnnFYPmRKCUgBpu6Tv?Produ
ctID=wboKamlDqf4AAADlP20fKObT

Og lad være med at foreslå at der er andre telefoner der er billigere, da
jeg ikke køber telefon efter pris, men efter om jeg kan lide dem og
brugervenlighed.

På forhånd tak

Hilsen

René

Fra : Frisk

Dato : 03-05-01 17:44

Hej René.
Ja, det er en dejlig telefon jeg er glad for den der er en rigtig god lyd
i den.
Hjulet er meget nemt at bruge.
Mvh

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 08-05-01 00:11

Har selv haft mulighed for at teste den, især skift mellem 2 samtaler er
"næsten" en leg.
Som de fleste andre B&O telefoner, er den nem at finde ud af / vende sig
til.

En lækker telefon, og så pynter den.

--
Venlig hilsen