Udstødning til VW Polo
Fra : Jesper Hede

Dato : 01-06-04 21:10

Hej,

Jeg skal snart have en ny udstødning til min Polo 1.6 fra '99 en 3 dørs.

Kunne godt tænke mig at anskaffe en udstødning med lidt racer lyd, har
i nogle forslag ?

Eller skal jeg bare nøjes med en standard udstødning også en anden potte ?

Hvis nogle har link til websider med udstødninger er de mere end velkommen.

/ Jesper

Fra : Arne Hansen

Dato : 01-06-04 21:15

"Jesper Hede" <jhe@ishoejbyfjern.dk> skrev i en meddelelse

Når du ikke har råd til en rigtig bil, så bør du bare bore en masse huller i
afgangsrørene.

Fra : Rasmus

Dato : 01-06-04 21:50

"Jesper Hede" <jhe@ishoejbyfjern.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Jeg skal snart have en ny udstødning til min Polo 1.6 fra '99 en 3 dørs.
>
> Kunne godt tænke mig at anskaffe en udstødning med lidt racer lyd, har
> i nogle forslag ?

Hvis du køre meget motorvej kan jeg garantere at du bliver træt af en
"racer" udstødning som larmer.

Men ellers så sælger http://www.hoyer-autodele.dk/ udstødninger fra
www.ray.se

mvh
Rasmus

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 02-06-04 00:14

"Rasmus" <SLETDETHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Jesper Hede" <jhe@ishoejbyfjern.dk> wrote in message

forslag 1: fjern afgangsrøret i den bagerste potte, mit afgangsrør faldt ud
af min i dag, og det lyder egentlig en del som racelyd, dyb brummende
egentlig meget godt, åbenbart så godt at en "brian" ville køre lyskrydsræs
med mig ?????????
men røvirreterende på ture over 20 min. så i morgen skal der skæres lidt
plade og klattes lidt med svejseværket

Forslag 2: hoyer autodele, så lige en annonce i avisen fra d. 7juni til 12
(tror jeg nok det var) er der 1/2 PRIS på udstødninger.