Hej alle!
Fra : Thomas Hansen

Dato : 31-05-04 14:22

Jeg er ejer af en VW Transporter - SORT - kassevogn!
Skal sydpå her i ferien - vi har ogaå en hund som skal med; men vi har et
lille problem og det er, at der bagi kassevognen IKKE er udluftning af nogen
art.

Har tænkt på af få monteret udluftning i taget således at kræet ikke dør for
os ....

Er der nogen her i gruppen der har kendskab til en forhandler i Nordtyskland
der kan ordne det for mig - kunne forestille mig, at det her er lidt
billigere ...?

Tak for hjælpen på forhånd

Mvh Torben - Esbjerg

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 31-05-04 16:54

Thomas Hansen wrote:
> [...]
> art.
>
> Har tænkt på af få monteret udluftning i taget således at kræet ikke dør for

Jeg kan ikke hjælpe dig, men jeg har en kommentar.

Du skal ikke forvente at hunden kan overleve hvis du bare laver et lille
hul i taget.

NB.
Jeg vil anbefale dig - næste gang - at skrive en overskrift der
beskriver det emne du vil diskutere.
Det gør det lettere for dig at få relevante kommentarer.

Mvh. Jørgen

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 31-05-04 16:56

On Mon, 31 May 2004 17:54:16 +0200, Jørgen Rasmussen
<Jorgen-Rasmussen@aa.sa.dk> wrote:

>Du skal ikke forvente at hunden kan overleve hvis du bare laver et lille
>hul i taget.

Man isætter en kølerting, der ventilerer, når bilen bevæger sig (vha.
fartvinden). Det virker ganske udemærket.

/Mogens

Fra : Verner Johnsen

Dato : 31-05-04 21:05

On Mon, 31 May 2004 17:55:50 +0200, Mogens Knudsen
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>Man isætter en kølerting, der ventilerer, når bilen bevæger sig (vha.
>fartvinden). Det virker ganske udemærket.
>
>/Mogens

Nemlig,
eller sådan en dims her, som også virker når bilen holder stille:

<http://www.biltema.dk/products/product.asp?iItemId=13126>

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)

Fra : chr

Dato : 31-05-04 20:49

"Thomas Hansen" <thison2u@ofir.dk> wrote in message
> [...]
nogen
> art.
>
> Har tænkt på af få monteret udluftning i taget således at kræet ikke dør

er det ikke hamrende besværgeligt at tage hund over grænsen?

Chr.

Fra : Thomas

Dato : 01-06-04 12:45

"chr" <ASK@FORDOMAIN.dk> wrote in message

[...]
> er det ikke hamrende besværgeligt at tage hund over grænsen?
>
> Chr.

Ikke hvis man gemmer dem bag i en kassevogn, og man selv sidder og siger vov
hvis der skulle være "personlig betjening" ved en grænseovergang...