Højtalerkabelføring til hattehylden.
Fra : Steen Graversen

Dato : 30-05-04 21:47

Hejsa
Jeg har købt en Peugeot 106 og i den er nogle store Pioneer højtaler
monteret i hattehylden. Jeg kunne tænke mig at bruge dem, men er i tvivl om
hvordan jeg skal få kablet fra autoradio til højtalerne.. Jeg kan komme fra
raio til handskerum, men er strandet her. Skal de puttes ned i forlister,
eller hvad?
Jeg har ikke kunnet finde ledninger til højtalerne, så jeg må selv igang med
at trække ledninger.

Alle tips modtages med glæde.
S.G.

Fra : Rasmus

Dato : 31-05-04 10:08

"Steen Graversen" <duerIkke@duerikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller hvad?
> Jeg har ikke kunnet finde ledninger til højtalerne, så jeg må selv igang

Jeg træk selv kabler i vores 306, men gik den anden vej, altså i føresiden.
Herefter gemte jeg kablerne under listen som holder gulvtæppet fast.

Fra : p.jarnbak

Dato : 31-05-04 10:36

"Steen Graversen" <duerIkke@duerikke.dk> wrote in message
> [...]
> eller hvad?
> Jeg har ikke kunnet finde ledninger til højtalerne, så jeg må selv igang

På min gamle 106d fra 96/97 lå kablerne bag ved sidebeklædningen ved
bagsæderne.Jeg tror
det var et gult fladstik med 2 ledninger til.
Hej Palle.