Nogen som har monteret højttalere i bagdør~
Fra : Kim

Dato : 30-05-04 18:49

Jeg har en VW Polo 9N årg. 2002 , i den ville jeg gerne have nogle
højttalere i bagdørene, Men jeg ved ikke rigtig hvordan jeg trækker
ledninger til radioen , Nogen der har prøvet på en Nyere VW ??? Er det til
at gøre ?

Mvh. Kim

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-05-04 19:13

Hej!

Kim wrote:

> [...]
> højttalere i bagdørene, Men jeg ved ikke rigtig hvordan jeg trækker
> ledninger til radioen , Nogen der har prøvet på en Nyere VW ??? Er det til

Er der allerede lavet plads til højtalerne i dørene? I så fald er der sikkert
allerede trukket ledninger :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kim

Dato : 30-05-04 19:59

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!

> Er der allerede lavet plads til højtalerne i dørene? I så fald er der
sikkert
> allerede trukket ledninger :)

> Mvh, Kim Voss Schrader

Der er plads til 6,5 " højttalere, men jeg har hørt at det er besværlig at
trække kabler til bagdøren, de er ikke trukket originalt, selv om der er
gjort plads i døren
Mvh. Kim

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-05-04 22:05

Hej!

Kim wrote:

> Der er plads til 6,5 " højttalere, men jeg har hørt at det er besværlig at
> trække kabler til bagdøren, de er ikke trukket originalt, selv om der er
> gjort plads i døren

Surt show mht. dine kabler. I min Escort er der da trukket kabler til
baghøjttalere (dem ved siden af hattehylden) selvom enhederne er sparet væk.

Men ok, du kan vel trække kablerne selv. Det er bare et spørgsmål om hvor meget
af kabinen du vil flå ud under processen

--
Mvh, Kim Voss Schrader