Spørgsmål ang Eaglemaster cl 1600 bil alar~
Fra : Kenneth

Dato : 26-05-04 20:18

Hejsa

Jeg har problemer med denne alarm Eaglemaster CL 1600
Alarmen sad i den bil jeg købte, men den virkede desværre ikke.
Nu har jeg siddet og rodet lidt med den og fundet ud af at den rent faktisk
virker hvis jeg tager et stik af og på som sidder på boxen.
Efter jeg havde rodet med den kørte jeg en tur og pludselig gik alarmen
igang, så lidt liv er der i den.
Men ingen af fjernbetjeningerne kan jeg få til at virke.
Jeg ville prøve at få omkodet fjernbetjeningerne til den ,men har ingen
manuel

Så mit spørgsmål er om der er nogle af jer som kender denne alarm ? Hvis der
skulle være en som har en lign, kunne jeg så ikke få en kopi af manuel.

De link jeg har fundet er på russisk, og tror at alamen også er lavet i
rusland ?
Kunne ikke finde CL 1600 ,men CL2000 ligner den på en prik
http://www.autoelectric.ru/autoalarm/eaglemaster/cl2000a/cl2000a.htm

Håber dette gav mening og nogle kan hjælpe

Kenneth