Kører lige igennem McDrive
Fra : Morten Fruergaard

Dato : 26-05-04 19:01

mens jeg lige henter mails...

Lol

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Olesen

Dato : 26-05-04 19:04

meddelelse news:40b4db3f$0$3056$14726298@news.sunsite.dk...
> mens jeg lige henter mails...

Ja double cheeseburgers er jo en saga blot...så kan man jo ligesågodt
blive hjemme...;o/

Fra : Brian

Dato : 26-05-04 20:17

Hejsa

Olesen skrev:

> Ja double cheeseburgers er jo en saga blot...så kan man jo ligesågodt
> blive hjemme...;o/

Har fruen sat dig på kur, eller kommer du på de forkerte McDonald's ?

/Brian

Fra : Olesen

Dato : 26-05-04 20:20

"Brian" <brian@FJERNDETTEpost5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Har fruen sat dig på kur, eller kommer du på de forkerte McDonald's ?

Njæh...hverken Viborg, Holstebro, Herning eller Ringkøbing
mestrer dên disciplin mere.

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 26-05-04 20:28

> Njæh...hverken Viborg, Holstebro, Herning eller Ringkøbing
> mestrer dên disciplin mere.

På McDonalds kan man altid bestille sin burger med ekstra bøf og ektra ost.
Det koster vist hhv. 5 og 2 kr - så har du en double cheese. - Du kan sågar
for en triple cheese (men det bliver lidt klamt i længden, trust me).

/Kasper Hansen
- Der ofte bestiller quaterpounder eller big tasty m. ekstra bøf (der koster
10kr ekstra).

Fra : Henrik B.

Dato : 26-05-04 21:08

"Kasper Hansen [8270]" <kasper@FJERNDETTEh-hansen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
sågar
> for en triple cheese (men det bliver lidt klamt i længden, trust me).

Jep, man kan faktisk få burgerne, nøjagtig som man ønsker det.

M.v.h.
Én som altid får McChicken med Tomat....

Fra : Olesen

Dato : 26-05-04 22:24

> Jep, man kan faktisk få burgerne, nøjagtig som man ønsker det.

Jeg vil jo helst ha' alt er så originalt som muligt...,o)
Det er jo ingen Brian-burger, vel ? !

Fra : TGD

Dato : 27-05-04 11:27

> "Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil jo helst ha' alt er så originalt som muligt...,o)
> Det er jo ingen Brian-burger, vel ? !

Brian burger får du ikke hos McD men hos Burger King Triple Whopper med ost
og gris

Fra : Jan Vennike

Dato : 27-05-04 19:14

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i en meddelelse

> "Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Brian burger får du ikke hos McD men hos Burger King Triple Whopper med
ost
> og gris

Min store drøm:

http://www.densortegryde.dk/Index3.asp

Så'en en Buggi dobbelt bacon-cheese skulle veje i omegnen af 1.8 kg - se
også her http://www.berlingske.dk/kobenhavn/artikel:aid=379116/

Men nu er der jo lidt langt fra Sdr. Jylland bare for en burger.

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me

Fra : Casper - OldTrafford~

Dato : 27-05-04 21:33

"Jan Vennike" <jan@GARFIELDvennike.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> også her http://www.berlingske.dk/kobenhavn/artikel:aid=379116/
>
> Men nu er der jo lidt langt fra Sdr. Jylland bare for en burger.

De er store, man bliver mæt...men smagen er ikke nogen stor oplevelse...

Fra : John Sahl

Dato : 27-05-04 21:35

Casper - OldTrafford.dk wrote:
> De er store, man bliver mæt...men smagen er ikke nogen stor
> oplevelse...

Enig.. Og der er stor forskel på hvilken af deres afdelinger
man vælger.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : TGD

Dato : 28-05-04 10:53

"Jan Vennike" <jan@GARFIELDvennike.dk> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Min store drøm:
>
> http://www.densortegryde.dk/Index3.asp

Kan blive mareridt, men du er sikret mad til 2 dage, desværre er smagen ikke
kontinuerlig og variere fra brændt vinyl smag til dag gammel brød med
afbrændt kød.

> Så'en en Buggi dobbelt bacon-cheese skulle veje i omegnen af 1.8 kg - se
> også her http://www.berlingske.dk/kobenhavn/artikel:aid=379116/
>
> Men nu er der jo lidt langt fra Sdr. Jylland bare for en burger.

Men helt klart det er en Brian burger, men kan desværre ikke fåes som
drive-by og til tider kan ventetiden nærmere sig en time

Fra : Brian

Dato : 27-05-04 21:14

Hejsa

TGD skrev:

> Brian burger får du ikke hos McD men hos Burger King Triple Whopper
> med ost og gris

Så det er ikke nu, jeg skal indrømme at jeg foretrækker Burger King
fremfor det lidt lunkne McD ?

/Brian - der ikke selv har valgt navnet

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 27-05-04 22:24

> Så det er ikke nu, jeg skal indrømme at jeg foretrækker Burger King
> fremfor det lidt lunkne McD ?

Kongen slår da Donalds med flere længder - det smager i det mindste af
noget. Der er bare desværre ikke så mange af dem her i det mørke jylland.

/Kasper Hansen

Fra : TGD

Dato : 28-05-04 10:54

> Kongen slår da Donalds med flere længder - det smager i det mindste af
> noget. Der er bare desværre ikke så mange af dem her i det mørke jylland.

Det er fordi man i det mørke Jylland vil have Ko på den gode gammeldaws
facon og ikke imellem en bolle, tak dine jydske landsmænd for det.