Udskifte adresse i adresse feltet
Fra : Peter Kristensen

Dato : 03-05-01 09:57

Hvordan duskifter man adressen i adresse feltet med en anden

f.eks http://213.237.54.188/ med http://www.madcow.dk

madcow.dk domænet redirecter nemlig kun til den anden adresse,
men det ville være fint at beholde www.madcow.dk i adresse
feltet.

hvordan gøres det?

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 03-05-01 10:58

Peter Kristensen <zox_dk@hotmail.com> wrote in <9cr6hj$cf1$1@sunsite.dk>:

> [...]
>
>f.eks http://213.237.54.188/ med http://www.madcow.dk
>
>madcow.dk domænet redirecter nemlig kun til den anden adresse,

Det kommer an på hvad der tilbydes hos dem, der redirecter. Kan du på nogen
måde uploade og have filer hostet ved dem, eller er det ren redirect?

Hvis du kan have en fil liggende ved dem, så kan du lave et frameset der
loader http://213.237.54.188/ i een af dine frames. Dermed forbliver
adressen http://www.madcow.dk.

Ellers kan du kigge på en egentlig DNS hosting.

Kasper Damkjær

Fra : Claus Bach Mogensen

Dato : 09-05-01 13:42

Jeg har netop stået med det samme problem. Jeg købte et domænenavn men
ønskede ikke domænenavn. Dette løste udbyderen ved at tilbyde mig et
frameset, som de satte op. Uden at have oploadet noget fungerede det.

Spørg efter et frameset hos din udbyder.

/Claus