Advarselstrekant
Fra : Towli

Dato : 26-05-04 14:45

Hej

Nu min lillle Ax'er efterhånden er kommet op i årene må jeg hellere skaffe
en advarselstrekant...Hvor i København (-sområdet) er sådan en billigst?

1000 tak

/Jan

Fra : Roberto Saldo

Dato : 26-05-04 15:04

Towli wrote:
> Hej
>
> Nu min lillle Ax'er efterhånden er kommet op i årene må jeg hellere skaffe
> en advarselstrekant...Hvor i København (-sområdet) er sådan en billigst?

20kr hos en hugger

<http://www.aa-hug.dk/rodekas.htm>

--
Roberto Saldo

Fra : Claus Fabritius

Dato : 26-05-04 16:34

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> <http://www.aa-hug.dk/rodekas.htm>

De bruger nogle sjove formuleringer. Fx Sprinklervæske - Garanteret ubrugt.

Og så kan man undre sig over hvem der skulle have lyst til at sælge/købe
brugt sprinklervæske :)
--
Claus Fabritius
Uno Turbo i.e. Racing

Fra : Rune

Dato : 26-05-04 23:46

.... og hvordan samler man det ind??????

Fra : Roberto Saldo

Dato : 27-05-04 06:55

Claus Fabritius wrote:
> [...]
>
> Og så kan man undre sig over hvem der skulle have lyst til at sælge/købe

En pose vaniljekransehuller tak!

--
Roberto Saldo

Fra : Towli

Dato : 26-05-04 21:41

Nåh ja hugger.
Selvf. det skal man altså lære sig at have som 1.ste indskyldelse !
Tak
/Jan