245/40/16
Fra : Jogster

Dato : 26-05-04 13:59

Hejsan er der nogle der har kendskab til en forhandler der ligger inde med
den størrelse dæk?? omkring Herning...

Fra : John Sahl

Dato : 26-05-04 14:13

Jogster wrote:
> Hejsan er der nogle der har kendskab til en forhandler der ligger
> inde med den størrelse dæk?? omkring Herning...

Den størrelse har jeg aldrig hørt om, hvilken producent laver dem?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Jogster

Dato : 26-05-04 16:37

> Den størrelse har jeg aldrig hørt om, hvilken producent laver dem?

Yokohama

Fra : John Sahl

Dato : 26-05-04 18:42

Jogster wrote:

> Yokohama

Er du sikker på de stadig laver dem?

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 26-05-04 14:28

Jogster wrote:
> Hejsan er der nogle der har kendskab til en forhandler der ligger
> inde med den størrelse dæk?? omkring Herning...

Det var en speciel størrelse...

Jeg har kun 245/45-16...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Jogster

Dato : 26-05-04 20:32

> Jeg har kun 245/45-16...

Hmm har du dem hjemme?? tror du de kan sidde på mx5'eren uden at gå imod??
har pt 215 og der er NOK af plads

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 26-05-04 23:33

Jogster wrote:
> Hmm har du dem hjemme??

Indenfor 2 dage..

> tror du de kan sidde på mx5'eren uden at gå
> imod?? har pt 215 og der er NOK af plads

Jeg synes det er for stort. Det er ca. 7,5 % større end original..

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : SLP

Dato : 26-05-04 14:56