Hyundai ind i u-bådsbranchen?
Fra : Ukendt

Dato : 26-05-04 10:26

http://msnbc.msn.com/id/5045252/

Et skib med over 4.000 Hyundai- og Kia-biler sank ved Singapore. 24.05.2004
De ligger nu på 40 meters dybde ud for Singapore...
Der er lidt forskellig oplysninger om antallet fra 3.400 til 4.190. Men hvad
en bil fra eller til .

Værdi uden for DK: 60 mio. $ så vi ganger lige med 3.

Så det er blot frem med dykkerudstyret og så en tur i ferskvand og
efterfølgende i en tørretumbler, så er den vel lige så god som ny
--
Møller

Fra : Uffe Ravn

Dato : 26-05-04 10:39

"Møller" <eam_at_privat_dot_dk> skrev

> [...]

> Så det er blot frem med dykkerudstyret og så en tur i ferskvand og
> efterfølgende i en tørretumbler, så er den vel lige så god som ny

Bliver de så ikke bare krøllet?

mvh.

Fra : Brian A.

Dato : 26-05-04 13:47

> Bliver de så ikke bare krøllet?

....eller krymper ;)

Fra : Troels Pedersen

Dato : 26-05-04 12:50

Brian A. wrote:
> ...eller krymper ;)

Så kunne det da være skægt at bygge lidt fjernbetjening ind i dem...

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC

Fra : TGD

Dato : 26-05-04 16:09

"Brian A." <Ask-for-it@This-is-invalid.com> skrev i en meddelelse

> ...eller krymper ;)

HAr du set picantoen? mere krymp og vi er i matchbox afdelingen, også meget
for man ikke for legetøjsbiler.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-05-04 11:09

"Møller" <eam_at_privat_dot_dk> wrote in message
> http://msnbc.msn.com/id/5045252/

De er nu allerede i skibsværftsbranchen, så mon ikke at ubåde er tæt på ?

http://www.hhi.co.kr/english/default.html

--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 26-05-04 14:24

Møller wrote:
> Et skib med over 4.000 Hyundai- og Kia-biler sank ved Singapore.
> 24.05.2004 De ligger nu på 40 meters dybde ud for Singapore...

Gad vide om den Kia Sorento, som jeg i følge forhandleren skulle ankomme til
Danmark den 15. juni er blandt... :-|

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-05-04 14:28

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message

> Gad vide om den Kia Sorento, som jeg i følge forhandleren skulle ankomme
til
> Danmark den 15. juni er blandt... :-|

Den bliver så bare lidt forsinket, men til gengæld nyvasket.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 26-05-04 14:30

Christian B. Andresen wrote:
> Den bliver så bare lidt forsinket, men til gengæld nyvasket.

he he...

Den har både fået motorvask, undervognsvask, sædevask osv...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : N/A

Dato : 26-05-04 17:02

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 26-05-04 17:02

"Møller" <eam_at_privat_dot_dk> skrev i en meddelelse news:40b4b5e2$0$183$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message

> Du glemte ruderne.
> Og er du heldig er der friske fisk i bagagerummet uden ekstra beregning

Mon ikke de fisk lugter temmelig grimt inden de kommer helt herop? -
men som nogen siger "der lugter ikke af fisk, der lugter af penge"

/Jakob