Røglugt i brugt bil.
Fra : Jan Larsen

Dato : 25-05-04 15:54

Hej.

Er der nogen her der ved hvordan røglugt mest effektivt fjernes?
Vi har købt "ny" brugt bil, men desværre har den forrige ejer røget i bilen.

Fra : Roberto Saldo

Dato : 25-05-04 15:25

Jan Larsen wrote:
> Hej.
>
> Er der nogen her der ved hvordan røglugt mest effektivt fjernes?
> Vi har købt "ny" brugt bil, men desværre har den forrige ejer røget i bilen.

Man siger jo at en skål eddike i kabinen (eddiken skal blive i skålen
;) ) natten over skulle kunne absorbere det værste.

Aner ikke om det virker.

--
Roberto Saldo

Fra : Brizz

Dato : 25-05-04 15:45

> Man siger jo at en skål eddike i kabinen (eddiken skal blive i skålen
> ;) ) natten over skulle kunne absorbere det værste.
>
> Aner ikke om det virker.

I et rygerhjem kan eddiken fjerne meget lugt ihvertfald.
JEg har fjernet en del Fiskelugt fra en udlejningsbil med kaffe. Ellers har
jeg hørt om bildæk. Nye bildæk hvis du skulle have adgang til det. Natten
over eller et par dage hvis du har mulighed for det?
Ellers er der jo muligheden for en af de dersens duft ting som du kan
doserer hvor meget de skal "lugte" også gemme den lidt væk så man ikke ser
på den. Så bliver den "lugt" den dominerende på et tidspunkt jo.

Held og lykke med det

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : TGD

Dato : 25-05-04 15:59

"Jan Larsen" <jb_larsen@hotmail.comremove> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Er der nogen her der ved hvordan røglugt mest effektivt fjernes?
> Vi har købt "ny" brugt bil, men desværre har den forrige ejer røget i
bilen.

Sådan en ION bytter dims kan fjerne lugten.

Fra : MRS

Dato : 25-05-04 20:52

Prøv at stille en beholder i bilen, hvorfra det kan dampe med eddike.

/Michael

Fra : claus b. p.

Dato : 25-05-04 23:06

> [...]
>
> Er der nogen her der ved hvordan røglugt mest effektivt fjernes?
> Vi har købt "ny" brugt bil, men desværre har den forrige ejer røget i

Prøv "Rodalon" til at vaske indtrækket i. Når det kan tage kattepis kan det
vel også tage røg.
Jeg prøvede grundrens, eddiketrikket og rodalon. Lugten er væk, men loftet
er stadig misfarvet af røgen.

/Claus