AI Gulve i Århus har travlt ..
Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 25-05-04 08:01

Suk .. ind i mellem skulle man tro, at folk der kører i firmabil skal op
til en speciel prøve for at vise, at de faktisk er glimrende til at
kører svinsk.

Nedenstående beskriver det korte men hektiske forløb .. og er send til
firmaet.

-------------------
Vdr. oplevelse med en af jeres firmabiler i Århus

Her til morgen (25 Maj) havde jeg fornøjelsen af at træffe en af jeres
firmabiler på min vej ud af Århus. Lige omkring kl 7 kører jeg ud af
byen ad Randersvej og lidt før Skejby dukker jeres firmabil op.
Vedkommende kørte voldsomt hurtigt ud af Randersvej og placerede sig
provokerende bag mig med MEGET kort afstand .. dette tiltrods at der lå
biler i indersporet og at jeg i sagens natur derfor ikke kunne trække
ind. Jeres chauffør kører så agressivt og tæt at jeg føler mig presset
til at trække ind hvor der egentlig ikke er plads og jeg er nødsaget til
at bremse meget hårdt op. Da jeres firmabil efterfølgende kører forbi
laver shaufføren flere grimme gefægter.

Til min store ærgelse havde jeg min telefon liggende i en jakkelomme ..
ellers havde jeg taget billeder af bilen og indgivet en
politianmeldelse. Svinsk og agressiv kørsel som det jeg oplevede her til
morgen er helt uacceptabelt .. jeg kan heller ikke forestille mig at i
som firma kan være interesseret i den form for PR.

Mvh,

Jan Mikkelsen

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-04 08:17

> Nedenstående beskriver det korte men hektiske forløb .. og er send til
> firmaet.

Man må sandelig håbe, at manden virkelig har opført sig grimt, når du vælger
at sende sådan et brev.

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 25-05-04 08:24

Jan W Nielsen wrote:

> Man må sandelig håbe, at manden virkelig har opført sig grimt, når du vælger
> at sende sådan et brev.

Hej Jan

Tro mig .. han nærmest lå hen over passagersædet for at vise hvad han
mente om mig.

/Jan

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 25-05-04 08:59

Jan Mikkelsen wrote:
> Tro mig .. han nærmest lå hen over passagersædet for at vise hvad han
> mente om mig.

Det må der være en grund til...

Selvom han havde travlt, konen var sur den morgen osv., så skal der
(normalt) mere til end at man ikke trækker ind, hvor der ikke er plads..

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 25-05-04 09:05

Morten Fruergaard wrote:

> Selvom han havde travlt, konen var sur den morgen osv., så skal der
> (normalt) mere til end at man ikke trækker ind, hvor der ikke er plads..

Han kom blæsende op bag mig hvor han trak fra højre til venstre igen og
igen alt imens han dyttede .. min jydekrog var alt der afholdt ham fra
at ligge inde på min hattehylde .. jeg overholder
hastighedsbegrænsningen (+ lidt til) og kan IKKE trække ind grundet
trafik .. ja undskyld mig men så er jeg sgu ligeglad med hvad hans kone
har gjort (eller ikke gjort) .. sådan opfører man sig sgu'itte .. BASTA.

/Jan

Fra : Landberg

Dato : 25-05-04 10:36

> Man må sandelig håbe, at manden virkelig har opført sig grimt, når du
vælger
> at sende sådan et brev.

Hvorfor? Er det forkert at sende et brev, hvis chaufføren "bare" kører
uforsvarligt, men ikke giver en fingeren?

Jeg synes sq det er godt, at der er en der gider gøre noget ved sådan en
klovn. Jeg bliver selv godt harm nå en eller anden i en bil uden bremseevner
ligger sig 1 meter bag mig.

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 25-05-04 11:09

Landberg wrote:

> Hvorfor? Er det forkert at sende et brev, hvis chaufføren "bare" kører
> uforsvarligt, men ikke giver en fingeren?

Nej.

Men uforsvarligt kan gradbøjes og afhænger af personen. Vi har alle
forskellige opfattelser.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Max

Dato : 25-05-04 11:36

> Men uforsvarligt kan gradbøjes og afhænger af personen. Vi har alle
> forskellige opfattelser.

Rigtigt, men nu er brevet jo skrevet fra Jan M. og ikke fra folket, ergo det
er hans opfattelse.

/Max

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 25-05-04 11:38

Max wrote:

> Rigtigt, men nu er brevet jo skrevet fra Jan M. og ikke fra folket,
> ergo det er hans opfattelse.

Korrekt.

Men hvis han er meget nærtagen kan det være at brevet ikke er retfærdigt.
Det kan derfor risikeres at chaufføren får større straf end rimeligt.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-04 11:56

> vælger

> Hvorfor? Er det forkert at sende et brev, hvis chaufføren "bare" kører
> uforsvarligt, men ikke giver en fingeren?

Uforsvarlig kørsel tænkte jeg også som del af "opførsel".

Det kan misforstås - det kan jeg godt se.

Man må håbe, at chaufføren virkelig har gjort sig fortjent til den
behandling, og at det ikke er både Jan Mikkelsen og den anden, der er lige
gode om det.

Gulv-fyren får formentlig en grusom straf - eller en alvorlig advarsel -
mens Jan M bare kører hjem til konen.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Landberg

Dato : 25-05-04 12:37

> Gulv-fyren får formentlig en grusom straf - eller en alvorlig advarsel -
> mens Jan M bare kører hjem til konen.

Tja, det er en mulighed. Alternativet kunne være, at Jan M var blevet kørt
ihjel af idioten. Man må håbe, at gulvmanden i det mindste bliver spurgt om
hvad der foregår. Firmaet fyrer ham vel ikke bare p.b.a. en email, men hvis
gutten lige får en reminder, kan det være, at han kører pænere fremover.

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning.dk

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 25-05-04 13:59

Jan W. Nielsen wrote:

> Gulv-fyren får formentlig en grusom straf - eller en alvorlig advarsel -
> mens Jan M bare kører hjem til konen.

Hejsa

Nu er jeg altså ikke gift .. bare sådan lige for god orden skyld. Jeg
kører cirka 1500Km om ugen grundet job og jeg er en meget tålmodig ung
mand .. det er man jo nærmest nødt til at være hvis ikke man vil sidde
og rase over folks kørsel hele tiden

Som sagt er jeg meget tålmodig .. men alting har jo en grænse. Trods det
at jeg er en skabs-brian så kun jeg aldrig drømme om at køre så
uforsvarligt som vedkommende. Og nej Jan .. nogen grusom straf får han
næppe .. hvis mailen overhovedet kommer videre end til en sekretær
skulle jeg allerede være overrasket. Ydermere har han jo selv sin
version .. hvor jeg sikkert er en gammel rynket pensionist med blød hat
der trak ud lige foran ham. Sådan vil det altid være .. Men det ville
være på sin plads hvis manden fik en løftet pegefinger .. som det
mindste i hvert fald.

/Jan "Jan M .. ham uden konen"

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-04 15:36

> Ydermere har han jo selv sin
> version .. hvor jeg sikkert er en gammel rynket pensionist med blød hat
> der trak ud lige foran ham.

Ha-ha..

Du har sikkert ret..

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-04 16:17

> Man må sandelig håbe, at manden virkelig har opført sig grimt, når du
vælger
> at sende sådan et brev.

Det ER grimt at vise FCK finger og lign.
Gør man dette til køreprøve så dumper man (så enkelt er det). Hvis man gør
det i Tyskland så får man en bøde på stedet (også selv om fingeren ikke er
til politiet).

Det er nok bare her i Danmark hvor man efterhånden har vennet sig så meget
til den rå opførsel at man ikke synes det er slemt.

--
Tom

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 26-05-04 07:55

"Jan W Nielsen" <intet svar> wrote in message news:<40b2f2d4$0$426$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

> Man må sandelig håbe, at manden virkelig har opført sig grimt, når du vælger
> at sende sådan et brev.

Okay, det fik mig til at læse Jan M's beretning en gang til. Og jeg må
indrømme at jeg ikke forstår hvad du er i tvivl om. For lige at
rekapitulere:

- Varebil lægge sig bag Jan M med alt for kort afstand med det
formål at pressen Jan M til at trække ind.

- Men trafikken er for tæt til at Jan M kan trække ind uden at
skabe en farlig situation.

- Alligevel bliver Jan M så presset at han trækker ind selvom der
egentlig ikke er plads og selvom han er nødt til at bremse hårdt.

- Og endelig får Jan M med nedsættende tegn at vide hvad den anden
chauffør mener om ham.

Hvad mere skal der til før du selv ville blive så sur at du sendte en
mail?

Ebbe

Fra : Mark Sandberg

Dato : 25-05-04 16:36

"Jan Mikkelsen" skrev i en meddelelse:

> Nedenstående beskriver det korte men hektiske forløb .. og er send til
> firmaet.

Rigtigt godt gået Jan Mikkelsen.

Du må virkelig være en engel i trafikken - den reneste og mest regelrette af
slagsen - glæder mig virkelig til selv en dag, at kunne være så perfekt.

Jeg mener - du må virkelig være fejlfri, siden du tillader dig at sende et
klagebrev til ungersvendens arbejdsgiver......

/Mark.

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-04 16:45

> [...]
>
> Jeg mener - du må virkelig være fejlfri, siden du tillader dig at sende et
> klagebrev til ungersvendens arbejdsgiver......

Som chef ville jeg være umådelig glad for at få sådan noget at vide, jeg
ville ikke acceptere at mine ansatte legede cowboy's i trafikken I FIRMABIL
og dermed ødelægge et renomé som firmaet har brugt mange resourcer på at
opbygge.

--
Tom

Fra : Mark Sandberg

Dato : 25-05-04 16:53

> [...]
FIRMABIL
> og dermed ødelægge et renomé som firmaet har brugt mange resourcer på at

Korrekt, men en sag skal altid høres fra begge sider.
Her har vi kun fået den ene ophidsede parts udlægning.
Intet undskylder den beskrevne opførsel - men den er måske også lidt farvet.

/Mark.

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 25-05-04 16:57

Mark Sandberg wrote:

> Korrekt, men en sag skal altid høres fra begge sider.
> Her har vi kun fået den ene ophidsede parts udlægning.
> Intet undskylder den beskrevne opførsel - men den er måske også lidt farvet.

Hej Mark

Hvis du vil være en skat og læse øvrige indlæg så vil du kunne se, at
jeg ikke betragter mig selv som fejlfri. Faktisk har der på intet
tidspunkt være nævnt noget i den retning .. men jeg er da glad for at du
ser sådan op til mig

/Jan

Fra : Mark Sandberg

Dato : 25-05-04 17:19

> [...]

> jeg ikke betragter mig selv som fejlfri. Faktisk har der på intet
> tidspunkt være nævnt noget i den retning .. men jeg er da glad for at du

Jeg havde faktisk læst dem indtil flere gange, inden jeg kommenterede dit
indlæg.

Du må sandelig være "The Perfekt Guy"

Ingen har noget at udsætte på din højrekørsel, for slet ikke at tale om hvor
længe det står på

/Mark.

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 25-05-04 17:51

Mark Sandberg wrote:

> Jeg havde faktisk læst dem indtil flere gange, inden jeg kommenterede dit
> indlæg.

Så må du have mig undskyldt.

> Du må sandelig være "The Perfekt Guy"

Det kommer vist an på hvem du spørger .. men min Mor vil måske give dig
ret .. mens kæresten nok vil forholde sig lidt tvivlende.

> Ingen har noget at udsætte på din højrekørsel, for slet ikke at tale om hvor
> længe det står på

Nu mener du vel venstrekørsel eller hvorledes? Hvis ikke så skulle du
måske læse indlæggene indtil flere gange endnu

/Jan

Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-05-04 18:20

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev :

>Jeg mener - du må virkelig være fejlfri, siden du tillader dig at sende et
>klagebrev til ungersvendens arbejdsgiver......

Ved du hvad ..... Jeg havde søreme gjort det samme ;)

Hvis jeg ser et svin i trafikken, så er der såmænd ikke noget der
hindrer at vedkommendes arbejdsgiver lige får et opkald, med lidt
information om reklameværdien.

Det er mange firmaer faktisk ganske glade for at få et pip om, og du
kan være rolig - da jeg kommer hos utroligt mange af de virksomheder
der typisk oplever at folk ringer og klager (*1) - så er det noget,
der tages fat på, dog med behørig vægt på chaufuttens egen version.

Den absolut sjoveste episode var en mester, der selv ringede til sin
ansatte i varevognen og bad ham trække ind til højre, til en
kammeratlig samtale.

Eller den lastbil, der påkørte mig inde i byen - han blev fulgt hjem
til firmaets adresse, hvorefter mester selv blev hevet med ud på
pladsen, hvor vi sammenlignede skrabemærker på min bil, med de
udstikkende genstande på lastbilen - han fik satme osse en balle af
mester

Men - desværre ser vi jo igen, at en der beretter en historie her i
gruppen bliver lavet om til synderen, på trods af at han
tilsyneladende har kørt korrekt - underligt !

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Mark Sandberg

Dato : 25-05-04 18:29

jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Men - desværre ser vi jo igen, at en der beretter en historie her i
> gruppen bliver lavet om til synderen, på trods af at han
> tilsyneladende har kørt korrekt - underligt !

Nej da - angiveri og stikkeri er vejen frem i dagens Danmark - lad os
endelig få noget mere af det.

Vi er jo alle så uskyldsrene, at vi sagtens kan svinge bødlens økse. - eller
er vi - selvom vi måske ikke altid, er helt så uskyldige endda, kan vi da
sagtens henrette med navns nævenelse i en offentlig NG.

/Mark.

Fra : Henrik B.

Dato : 25-05-04 18:52

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er vi - selvom vi måske ikke altid, er helt så uskyldige endda, kan vi da
> sagtens henrette med navns nævenelse i en offentlig NG.

Så næste gang jeg kører bagefter en spritbilist, så skal jeg lade ham
fortsætte ufortrødent - med andre menneskeliv som indsats??

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-04 19:11

> eller
>
> Så næste gang jeg kører bagefter en spritbilist, så skal jeg lade ham
> fortsætte ufortrødent - med andre menneskeliv som indsats??

Det handler mere om at hvis man laver noget bæ i trafikken og det helst
bevidst, så må man også tage koncekvensen af det. Hvis man derfor optræder
aggresivt så kan man ikke løbe fra det man gør. Chefen kan ikke bruge
diverse forklaringer til noget.

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-04 19:30

> Det handler mere om at hvis man laver noget bæ i trafikken og det helst
> bevidst, så må man også tage konsekvensen af det.

Sorry skulle have stået "helt bevidst" og ikke helst

--
Tom

Fra : Holten

Dato : 25-05-04 19:16

> [...]
> er vi - selvom vi måske ikke altid, er helt så uskyldige endda, kan vi da
> sagtens henrette med navns nævenelse i en offentlig NG.

Du lever da vist i en lidt anden verden end vi andre. Det er vel for fa....
det vi har nyhedsgrupper til eller er der noget jeg har misforstået ?
Hvad tror du medierne lever af ??

Fint gjort af Jan Mikkelsen, jeg ville have gjort det samme.

MVH

Holten

Fra : Mark Sandberg

Dato : 25-05-04 19:39

"Holten" skrev i en meddelelse:

> Du lever da vist i en lidt anden verden end vi andre. Det er vel for
fa....
> det vi har nyhedsgrupper til eller er der noget jeg har misforstået ?

En ting er at sende en mail til firmaet - hvilket jeg ikke havde gjort.

Noget andet er at hænge selvsamme firma ud i denne NG ved navns nævnelse -
hvilket jeg syntes er dybt forkasteligt. Ud fra det synpunkt, at firmaet end
ikke har haft en chance for at blive hørt. Heller ikke at fremlægge sagen
for medarbejderen og svare Jan Mikkelsen, inden denne offentlige
afklapsning.

Det kunne i det mindste være gjort, uden at nævne noget firmanavn.

> Hvad tror du medierne lever af ??

At hænge firmaer ud ??

> Fint gjort af Jan Mikkelsen, jeg ville have gjort det samme.

Din retfærdighedssans er måske også på vej ud på en glidebane.

Historien er fin nok - En stærkt ophidset anmeldse til firmaet, er ikke så
god - Offentligørelse af firmanavn uden nogen chance for dialog eller
undskyldning, er under lavmålet.

Bare mine 25 cent.

/Mark.

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 26-05-04 05:53

Mark Sandberg wrote:

> Noget andet er at hænge selvsamme firma ud i denne NG ved navns nævnelse -
> hvilket jeg syntes er dybt forkasteligt.

Hejsa Mark

Forkasteligt synes jeg nu nok er lige voldsomt nok, men jeg vil da give
dig ret i, at min "historie" (som du kalder det) ikke ville ha lidt
skade ved ikke at nævne firmanavnet. Så jo .. du har da ganske ret i, at
jeg ikke burde have nævnt hvilket firma det var - men det tænkte jeg
ganske enkelt ikke over. Men nu er firmanavnet jo ikke det væsentlige i
"historien" .. hvilket alle øvrige svar jo også tydeligt viser.

/Jan

Fra : Mark Sandberg

Dato : 26-05-04 06:27

> [...]

> ganske enkelt ikke over. Men nu er firmanavnet jo ikke det væsentlige i
> "historien" .. hvilket alle øvrige svar jo også tydeligt viser.

Fint nok du er nået der til, så har jeg da opnået lidt med min anke

Nemlig at man ikke i affekt hænger et "uskyldigt" firma ud i al
offentlighed.

At flertallet ikke er enig med mig i den betragtning, gør mig ikke søvnløs
om natten, sålænge jeg har det bedst med man udviser lidt tilgivelse i
trafikken.

Det burde ungersvenden i firmabilen også havde gjort, men han havde åbenbart
en meget kort lunte lige på det punkt.

/Mark.

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 26-05-04 06:40

Mark Sandberg wrote:

> [...]
> trafikken.
>
> Det burde ungersvenden i firmabilen også havde gjort, men han havde åbenbart

Nu vil jeg så ikke mene at det var ham der skulle tilgive mig noget som
helst. Han kommer brusende og er agressiv .. jeg overholder reglerne og
kan som tidligere nævnt IKKE trække ind grundet trafikken .. skulle jeg
sige undskyld til ham i den situation? Næppe.

Det eneste jeg vil give dig ret i, er det med firmanavnet iforhold til
nyhedsgruppen her .. alt andet står jeg ved. Havde jeg haft mit kamera
med så ville jeg have indgivet politianmeldelse .. og det uden at
betænke mig.

/Jan

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-05-04 17:47

On Wed, 26 May 2004 07:40:27 +0200, Jan Mikkelsen wrote:

> [...]
> kan som tidligere nævnt IKKE trække ind grundet trafikken .. skulle jeg
> sige undskyld til ham i den situation? Næppe.

Kørte du hurtigere end trafikken i inderste bane eller tullede du med
lovlig hastighed, dvs. samme som inderste?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 28-05-04 07:36

Martin Johansen [6000] wrote:

> Kørte du hurtigere end trafikken i inderste bane eller tullede du med
> lovlig hastighed, dvs. samme som inderste?

Egentlig ikke relevant .. men jeg var igang med en forbikørelse og kørte
altså hurtigere end de billister der lå i indersporet.

/Jan

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-05-04 07:42

On Fri, 28 May 2004 08:36:03 +0200, Jan Mikkelsen wrote:

> Egentlig ikke relevant .. men jeg var igang med en forbikørelse og kørte
> altså hurtigere end de billister der lå i indersporet.

Jo det er meget relevant...

Men okay jeg fik svar = du kørte hurtigere.

Det minder mig bare lidt om ham på motorvejen med 110 PRÆCIS i
ydersporet... han kører jo hvad han må så f*** de andre som kommer
hurtigere.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-05-04 07:48

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.invalid> wrote in message

> [...]
>
> Det minder mig bare lidt om ham på motorvejen med 110 PRÆCIS i
> ydersporet... han kører jo hvad han må så f*** de andre som kommer

I tæt morgentrafik på en dobbeltsporet vej hen mod en tæt trafikkeret
rundkørsel kan "overhalingssporet" nemt køre langsommere end det inderste
spor.

--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-05-04 21:10

On Fri, 28 May 2004 08:47:49 +0200, Christian B. Andresen wrote:

> I tæt morgentrafik på en dobbeltsporet vej hen mod en tæt trafikkeret
> rundkørsel kan "overhalingssporet" nemt køre langsommere end det
> inderste spor.

Ja det opleves af og til.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-06-04 09:51

> Ja det opleves af og til.

Ja, og hver dag på pågældende strækning.

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-04 07:23

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev i en meddelelse

, sålænge jeg har det bedst med man udviser lidt tilgivelse i
> trafikken.

Ja det er rigtigt man skal finde sig i hvadsomhelst, forholde sig passiv,
købe EB og øffe lidt med naboen, når man bliver udsat for den slags
aggressive og utilbørlige handlinger.

Fra : Peter Weis

Dato : 26-05-04 14:54

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> wrote:

> [...]
>
> At flertallet ikke er enig med mig i den betragtning, gør mig ikke
> søvnløs om natten, sålænge jeg har det bedst med man udviser lidt

Det var nu ikke det flertallet opponerede mod. Dine første indlæg gav
indtryk af at du var bekymret om hvorvidt den unge mand ville få vrøvl
med mester.

mvh
Peter

Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-05-04 20:30

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev :

>Nej da - angiveri og stikkeri er vejen frem i dagens Danmark - lad os
>endelig få noget mere af det.

Ville du da hellere have kontant afregning på stedet ?

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Peter Weis

Dato : 25-05-04 20:27

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> wrote:

> Nej da - angiveri og stikkeri er vejen frem i dagens Danmark - lad
> os endelig få noget mere af det.

Pjat - det handler også om at tage ansvar. Vi kan ikke overlade alt til
"samfundet".
Jeg er meget imod selvtægt, men har intet imod at lovovertrædelser og
uansvarlighed meldes. Så er det op til myndighederne eller mester at
dømme.

> [...]
> økse. - eller er vi - selvom vi måske ikke altid, er helt så
> uskyldige endda, kan vi da sagtens henrette med navns nævenelse i

Hør ... du arbejder vel ikke selv ved AI Gulve?

mvh
Peter

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 25-05-04 23:48

Mark Sandberg wrote:
> Nej da - angiveri og stikkeri er vejen frem i dagens Danmark - lad os
> endelig få noget mere af det.

Det her har ikke en skid med angiveri at gøre. Vi andre er kommet ud af
skolegården og vil bare gerne overleve et par dage mere i trafikken.

Stærkt gået! Jan Mikkelsen.

mvh
Henning