ADSl og netværk hjælp
Fra : Steen Jeberg

Dato : 03-05-01 09:35

Jeg har ADSL gennem Cybercity og derfor en Cisco 677 router, to pc'er hver
med W2 der gennem en hub kobler på Internettet. Det virker perfekt. Men
hvordan laver jeg et netværk mellem de to computere ??

Steen Jeberg
steen@jeberg.nu

Fra : Søren Steinmetz

Dato : 03-05-01 09:37

Steen Jeberg <steen@jeberg.nu> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9cr58e$2bfl$1@news.cybercity.dk...
> Jeg har ADSL gennem Cybercity og derfor en Cisco 677 router, to pc'er hver
> med W2 der gennem en hub kobler på Internettet. Det virker perfekt. Men
> hvordan laver jeg et netværk mellem de to computere ??

Slå fil og print deling til i netværks egenskaberne på begge maskine.
Husk evt også at dele nogt hvis det er det du vil benytte nettet til

Hygge
Søren Steinmetz

Fra : Steen Jeberg

Dato : 03-05-01 11:26

Det havde jeg gjort, men jeg manglede at installere NETBIOS, efter at have
gjort det virkede det fint.

Steen Jeberg
steen@jeberg.nu

Fra : Søren Steinmetz

Dato : 03-05-01 11:29

Steen Jeberg <steen@jeberg.nu> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9crbq1$2jp8$1@news.cybercity.dk...
> Det havde jeg gjort, men jeg manglede at installere NETBIOS, efter at have
> gjort det virkede det fint.

Netbøvs, altid netbøvs

Nå du fik det til at virke, det er det vigtigste.

Hygge
Søren