Før UG benyttes:
Fra : Olesen

Dato : 21-05-04 21:12

Hvis jeg får den vanvittige idê at køre i Harald Nyborg
og køber en dåse UltraGloss, er der så noget
jeg skal tænke på før behandling ?

Min lak er nok fyldt opmed dejlig voks
da den stadig er 'negle-glat'.

Kan jeg bruge Gloss oven på alt dette eller
skal jeg bruge lakrens med slibemiddel først ?

Kan Ultragloss bruges alligevel hvis
jeg først gir' en 1.omgang som de foreskriver ?????

Jer der allerede har brugt det på en ikke-metallic,
er der nogle forbehold jeg skal tænke på ?
Plastdele, ruder, chromlister ???

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-05-04 21:16

> Hvis jeg får den vanvittige idê at køre i Harald Nyborg
> og køber en dåse UltraGloss, er der så noget
> jeg skal tænke på før behandling ?

Smør nu bare skidtet på, Olesen..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Olesen

Dato : 21-05-04 21:24

> Smør nu bare skidtet på, Olesen..

okay..køber skidtet i morn'..))

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-05-04 21:25

> okay..køber skidtet i morn'..))´

Godt - jeg tror ikke, du fortryder.

.... men jeg ved jo, du er glad for Turtle..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Olesen

Dato : 21-05-04 21:44

> Godt - jeg tror ikke, du fortryder.
>
> ... men jeg ved jo, du er glad for Turtle..

he....det jeg forventer med UG er at 'spindelvævet'
kan minimeres eller måske forsvinde ved omhyggelig
behandling. Lidt i stil som en 'ret ny lak' der
ikke har været FOR ofte i vaskehal...

Men hvad med evt. stenslag ?
De helt små hvor grunderen ses ?
Kan man pletmale med en vatpind
oven på UG ???

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-05-04 21:48

> Men hvad med evt. stenslag ?
> De helt små hvor grunderen ses ?
> Kan man pletmale med en vatpind
> oven på UG ???

Det tror jeg ikke er nogen god ide.

Betragt det som en alm polervæske/voks - det gør jeg, selvom kemien måske er
en anden.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Cosworth POWER

Dato : 22-05-04 09:17

Kig på deres hjemmeside -> http://www.ultraglozz.com/

FAQ (på dansk) -> http://www.ultraglozz.com/UGSPsporge.htm

Brugsanvisning (på dansk) -> http://www.ultraglozz.com/UGSPbrug.htm

> Plastdele, ruder, chromlister ???

Du skal have UltraGlozz Vinyl for at fjerne Superpolish'en fra plastdelene.

--
Thomas Krath
http://tkrath.dk/bilimport/ - importguide