B: Pegout 405 Diesel til mindre båd
Fra : Mikkel Christensen

Dato : 21-05-04 14:29

Hejsa gruppe.
Vil gerne bytte min bil for en mindre kabine båd evt. en lille speed båd.
Bilen er en pegout 405 GRD årgang 89 kan ikke huske antal km men ved den har
fået ny motor, men jeg kan kan da finde ud af det til rette vedkommende.
Bilen er sort og med følger et denon anlæg med 10 cd skifter forstærker og
subwoofer.

Bilen står lige pt til 11000 u/syn og til 19000 synet.

Skriv hvis det har interesse

Husk FJERNMIG i mailen

Mikkel

Fra : Deaster

Dato : 21-05-04 14:46

Mikkel Christensen wrote:

> [...]
> cd skifter forstærker og subwoofer.
>
> Bilen står lige pt til 11000 u/syn og til 19000 synet.

Hvad siger du til en barberet ged, og en halvlysten pungrotte ?

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

BTW. Dette er IKKE en markedsgruppe.

Fra : TGD

Dato : 21-05-04 15:55

"Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Hvad siger du til en barberet ged, og en halvlysten pungrotte ?

Er det familien du vil af med hø hø.

Fra : Deaster

Dato : 21-05-04 16:04

TGD wrote:

> "Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse
>
> <KLIP>

> Er det familien du vil af med hø hø.

Mjaaa, en enkelt farmor kan det da godt blive til hvis det har
interesse ?

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-05-04 16:04

> Er det familien du vil af med..? Hø hø.

*LOOL*

Du kan få tra afklippede tånegle og en brugt vatpind af undertegnede.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Deaster

Dato : 21-05-04 16:03

Deaster wrote:

Dejligt at se hvor intelligent man er når man får at vide man har
postet i den forkerte gruppe, fik lige denne mail:

Hva med du putter dit intelligente svar et vidst sted hen og skriver i
opslag der vedrører dig?

> Hvad siger du til en barberet ged, og en halvlysten pungrotte ?

> [...]

åØå

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-05-04 17:30

"Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev :

>Dejligt at se hvor intelligent man er når man får at vide man har
>postet i den forkerte gruppe, fik lige denne mail:

En ren nybegynder - den præstation giver højst 03, og måske 5 for den
kunstneriske udførelse

Ikke engang Jesper Jade, kan levere "så" dårlige replikker ;)

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : TGD

Dato : 21-05-04 19:10

> Deaster wrote:
>

> Dejligt at se hvor intelligent man er når man får at vide man har
> postet i den forkerte gruppe, fik lige denne mail:

Så kan du lære det