Så kører benzinkrigen igen - København
Fra : Henning

Dato : 20-05-04 22:17

Fra Folehaven og ind mod centrum ligger Uno-X, Jet, Statoil og Metax
alle nede omkring 7.85 for en liter 95 oktan Jet på Ellebjergvej
var kl. 22.50 tørlagt, men heldigvis ligger UnoX lige på den anden
sjde med samme pris

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : MVN

Dato : 21-05-04 06:34

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> alle nede omkring 7.85 for en liter 95 oktan Jet på Ellebjergvej
> var kl. 22.50 tørlagt, men heldigvis ligger UnoX lige på den anden

kan jeg ikke få dig til at sende 45 liter til mig ??

MVN

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-05-04 07:05

> kan jeg ikke få dig til at sende 45 liter til mig ??

Der skal bare anvises mailadresse - så kører overførslen.

--
/Jan W Nielsen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-05-04 07:10

"MVN" <o@o.o> skrev :

>kan jeg ikke få dig til at sende 45 liter til mig ??

Du skal da bare downloade samme sted , som du kan downloade
internettet .... hehe.

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : MVN

Dato : 21-05-04 08:12

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Du skal da bare downloade samme sted , som du kan downloade
> internettet .... hehe.
>

> --
> jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
> Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk
> Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

jamen hvor skal jeg stikke slangen ind i min computer ??

satans... bare jeg havde en bærbar så kunne jeg downloade direkte til
bilen...

tager i dankort ?

MVN

Fra : hanzen

Dato : 21-05-04 20:37

"MVN" <o@o.o> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> jamen hvor skal jeg stikke slangen ind i min computer ??
>
> satans... bare jeg havde en bærbar så kunne jeg downloade direkte til

Jaja, du sender det bare i en kuvert.
Husk at vedlægge pinkoden.
--
hilzen
hanzen

Saab 900 - 185 Hk. med kunstigt åndedræt

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-05-04 12:00

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Du skal da bare downloade samme sted , som du kan downloade
> internettet .... hehe.

Hvis du vil i gang med at DL hele internettet, så siger jeg bare: Velbekomme

Tror nok at selv din snabel til nettet hurtigt bliver for lille.

Men bortset fra det, så er det jo 'kun' et spørgsmål om at få fingrene i en
molekylær-disintegraror og en invers-molekylær-disintegrator.

PS: Hvis du finder nævnte dimser til menneskepenge, så må du meget gerne
give et praj

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC