Hjælp til køb af BMW 330D stc.
Fra : Claus & Lene Viborg-~

Dato : 20-05-04 13:08

Hej Gruppe

Jeg skal til tyskland for, at købe en BMW 330D stc., er her nogle der lige
kan ridse de svage punkter som jeg bør kigge efter op, bilen har kørt 92kkm.

Tak

/Claus

Fra : Lars

Dato : 20-05-04 13:20

Hej Claus,

"Claus & Lene Viborg-Larsen" <ccc.lll@NOSpam12345.mail.tele.dk> wrote in
message news:40ac9fb7$0$11004$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> Jeg skal til tyskland for, at købe en BMW 330D stc., er her nogle der lige
> kan ridse de svage punkter som jeg bør kigge efter op, bilen har kørt
92kkm.

Hvis bilen ikke er skadet, er serviceret på aut. værksted og ikke hart kørt
mere end 92.000 km så tror jeg ikke der er meget at komme efter af fejl.
Check at alt virker.

Hvor gammel er den? Hvad koster den?

** Lars

Fra : Claus & Lene Viborg-~

Dato : 20-05-04 13:28

Hej

Det er hos en aut. BMW forhandler, den er fra 9/2000, og koster ca. 19000
euro

/Claus

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-05-04 13:46

Hej!

Claus & Lene Viborg-Larsen wrote:

> Det er hos en aut. BMW forhandler, den er fra 9/2000, og koster ca. 19000
> euro

Vask din mund med sæbe! :,-(

<render_ned_og_melder_mig_ud_af_Danmark.avi>

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Lars

Dato : 20-05-04 14:20

Hejsa,

"Claus & Lene Viborg-Larsen" <ccc.lll@NOSpam12345.mail.tele.dk> wrote in
message news:40aca451$0$5943$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> Det er hos en aut. BMW forhandler, den er fra 9/2000, og koster ca. 19000
> euro

Så tror jeg absolut ikke at der er meget at frygte. Giver han garanti -
eller er det kun hvis det ikke er til eksport?

Hvad regner du egentlig med at skulle lægge i reg. afgift? Eller er den ikke
til danske plader?

Vi ser selv på at købe en 530D stc dernede - også til under 20.000 euro, der
har de en smule flere kilometer på bagen men kan faktisk købes i cirka samme
årgang - vi syntes godt vi kan bruge den lidt mere plads og kan godt lide
bilen. Og med lidt held falder de lige lidt yderligere nu hvor den nye
5-serie touring er kommet på gaden.

** Lars

Fra : Claus & Lene Viborg-~

Dato : 20-05-04 16:09

> [...]
> årgang - vi syntes godt vi kan bruge den lidt mere plads og kan godt lide
> bilen. Og med lidt held falder de lige lidt yderligere nu hvor den nye

Hej

Jeg har fået oplyst en foreløblig afgift på 228700 kr.
Forhandlerne giver ikke garanti når det er eksport.
Jeg ved fra min tidligere bmw 320d, at der er problemer med svingarmene i
front, men de er jo nemme at tjekke.
Vi fik en pris hos BMW i Hobro på den vi henter i tyskland, han sagde den
ville koste ca. 450.000 kr. med alt det udstyr

/CLaus