Hvem møder sådan en her på sommerferien sy~
Fra : Erik W.

Dato : 20-05-04 12:12

Fra : ///JJ

Dato : 20-05-04 12:39

Erik W. wrote:
> http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/3717471.stm

Ikk mig - jeg skal ikk derned, men ehm - nu er det bare tredje gang der
linkes til den bil.......

///JJ

Fra : HC

Dato : 20-05-04 12:57

Skal nok kikke efter den dernede

Mvh Hans Jensen
Ford Mondeo 1,8 med VDO 5000 Navigation
Prøv: www.gps-forum.dk

Fra : Kim Jespersen

Dato : 20-05-04 13:12

Erik W. wrote:

> http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/3717471.stm
>
> aih aih
>
> Mvh Erik

hmmmm den må Unoen da ku ta. Men det bliver heldigvis kun aktuelt hvis
den kommer til Polen og Tjekkiet.

Fra : Claus Smith

Dato : 20-05-04 16:01

> hmmmm den må Unoen da ku ta.

Jeg garantere for at din Uno kan tage den.

Find et snævert sted hvor kun din Uno kan race igennem, så skal du bare se
løjer :)

Claus Smith

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-04 15:21

"Erik W." <erik.w@mail.com> wrote in message

> http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/3717471.stm

Da den primært skal bruges til organ transport, kan det være, at dele af dig
kommer ud at køre i den, hvis du skulle møde et Italiensk autoværn l.lign og
har glemt sikkerhedsselen.
--
Møller

Fra : Erik W.

Dato : 20-05-04 15:38

"Møller" <eam_at_privat_dot_dk> skrev i en meddelelse

> [...]
dig
> kommer ud at køre i den, hvis du skulle møde et Italiensk autoværn l.lign

Det er måske det man kalder en delebilsordning?

Mvh Erik

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-04 18:39

> "Møller" <eam_at_privat_dot_dk> skrev i en meddelelse

> dig
> og
>
> Det er måske det man kalder en delebilsordning?

Måske nærmere:
Verdens hurtigste reservedelsudbringning
--
Møller