MS Windows
briani 27239
automatisk rep af win xp
Fra : egc

Dato : 03-06-04 19:22

Jeg har været ude for noget højst mærkeligt lige nu.
Tænder for computeren og da den er startet op, jeg har forbindelse til
nettet altid, kommer der en medd. fra microsoft at den lige kører systemet
igennem, pra. en indberettet fejl ( det som nogen gange sker, hvor den
spørger om man vil indberette fejlen) det har jeg nogen gange sagt ja til.
Windows køres så igennem der kommer meddelelser på skærmen, at den scanner
drev c og så d jeg kan se at der skrivet tilsidst der fandtes ingen fejl ved
scanningen. Så kommer det værste, jeg kunne ikke komme på nettet efter
dette. Har nu prøvet i en time ca. Der er ikke forbindelse. Det er ikke min
forbindelse der er noget i vejen med, da der er andre pc'ere her i huset og
en af dem bruger jeg så nu. Hvad gør jeg. Er der nogen der har været ude for
det. Kan nogen evt. opgive et nummer jeg kan ringe til hos Microsoft, jeg
kan ikke se andet end at der er sket en fejl under den scanning. Hjælp.

Mvh.

Ester C.