MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Flytte Documents and Settings til andet dr~
Fra : Kasper Hyllested

Dato : 03-06-04 18:34

Hej

Jeg har min mappe med "Documents and Settings" liggende på mit Crev
sammen med Windows, programmer etc. (Windows XP Pro).

Nu vil jeg gerne have flyttet Docs and Sets til en anden fysisk disk, mit
Drev.

Men hvordan gør jeg det uden at lave ged i det?

Jeg har oprettet tre brugere på maskinen.

Mange hilsner

Kasper Hyllested

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-06-04 08:46

Kasper Hyllested skrev:

> Nu vil jeg gerne have flyttet Docs and Sets til en anden fysisk disk,
> mit Drev.

I TweakUI kan man fastsætte path til "Docs and Sets" - måske kan det
hjælpe.

Og hvordan får du så delene flyttet rent fysisk. Det gør du ikke, i
første omgang. Du kopierer dem til den nye placering, retter med
TweakUI og fjerner derefter de oprindelige filer.

Der skal muligvis en genstart eller to til.

Jesper G. Poulsen

Fra : Vilhelm Johansen

Dato : 04-06-04 11:29

"Kasper Hyllested" <hyllested@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Drev.
>
> Men hvordan gør jeg det uden at lave ged i det?

Her er et bud, som jeg selv brugte engang jeg havde mine brugerprofiler
liggende på min server. Men det burde vel også virke, selv om det er på en
lokal maskine:

du gør ind i computeradministration - her finder du systemværktøjer >>
lokale brugere og grupper >> brugere

find i højre vindue den bruger du vil flytte og dobbeltklik på denne. Vælg
faneblad der hedder profil... i profilstien skriver du stien til der hvor du
vil have brugerprofilen liggende.

Når du logger af første gang vil profilen blive oprettet på det nye sted.

Fra : Torben

Dato : 04-06-04 12:33

> [...]
> Drev.
>
> Men hvordan gør jeg det uden at lave ged i det?
>
> Jeg har oprettet tre brugere på maskinen.

Hej
Du kan vel også gå i start højreklikke på mappen dokumenter -
egenskaber, så kan du flytte rundt som det passer dig.
--
Mvh Torben