MS Windows
briani 27239
QuickTime ikon i proceslinien
Fra : Michael-7500

Dato : 03-06-04 14:42

Ved ikke hvad jeg har lavet siden der er kommet der, men hvordan fjernes det
igen? Jeg har afinstalleret QT, men det er der stadigvæk.

Michael

Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar
Brugt pigetøj sælges: www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges: www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Karsten Jensen

Dato : 03-06-04 14:47

Michael-7500 skrev:

> Ved ikke hvad jeg har lavet siden der er kommet der, men hvordan
> fjernes det igen? Jeg har afinstalleret QT, men det er der stadigvæk.

Prøv at gå ind i start/kør, og skriv msconfig. Under fanebladet start, kan
du måske finde noget QuickTime, hvor du kan fjerne fluebenet.

--
Mvh.

Karsten Jensen

...ved svar pr email, fjern "123".

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 03-06-04 14:51

Michael-7500 skrev i en meddelelse...
> Ved ikke hvad jeg har lavet siden der er kommet der, men hvordan
> fjernes det igen? Jeg har afinstalleret QT, men det er der stadigvæk.

Prøv at rense registeringsdatabasen evt. med RegClean[1]. Hvis du har
planer om at installere programmet igen, så vil jeg istedet anbefale
Quicktime Alternative som kan hentes her[2]. Det funker og der er ikke
noget indstillings lir.

[1] http://downloads-zdnet.com.com/3000-2094-881470.html?tag=lst-0-1
[2] http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: http://flash.to/oe-quotefix/