MS Windows
briani 27239
win 2000 avanceret
Fra : Bnice

Dato : 03-06-04 07:50

Hvordan får man fanebladet avanceret frem under filegenskaber?
Jeg er logget på som admin. men har kun "generelt" og "deling".

Det er muligheden for at kryptere en mappe jeg lurer på.

mvh
Bnice

Fra : Søren J. Madsen

Dato : 03-06-04 10:30

> Det er muligheden for at kryptere en mappe jeg lurer på.

H.klik på mappe/fil -> vælg egenskaber -> nederste panel er knappen
avanceret

Mvh.
Søren

Fra : Bnice

Dato : 03-06-04 11:11

"Søren J. Madsen" <sjm@nospam.dk> wrote in news:40beef8a$0$264
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> H.klik på mappe/fil -> vælg egenskaber -> nederste panel er knappen
> avanceret
>
> Mvh.
> Søren

som jeg skrev er problemet at jeg netop _ikke_ har et faneblad eller knap
der hedder avanceret:
Hvordan får man fanebladet avanceret frem under filegenskaber?
Jeg er logget p† som admin. men har kun "generelt" og "deling".

Tak for svar
Bnice

Fra : Søren J. Madsen

Dato : 03-06-04 14:17

> [...]
> Hvordan får man fanebladet avanceret frem under filegenskaber?
> Jeg er logget p? som admin. men har kun "generelt" og "deling".

Så må du uddybe dig noget mere. Jeg har heller ikke noget "fane-blad" der
hedder avanceret.

Mvh.
Søren

Fra : Bnice

Dato : 03-06-04 14:47

> Så må du uddybe dig noget mere. Jeg har heller ikke noget "fane-blad"
> der hedder avanceret.

Sorry , jeg har under fil/egenskaber et faneblad der hedder
"generelt" og "deling", men ingen knap der hedder hedder "avanceret".
Jeg har installeret 128bits kryptering fra microsoft og leder efter
et sted at sætte flueben for "krypter denne mappe"

tak for svar
Bnice

Fra : Fjollefrans

Dato : 03-06-04 22:56

> [...]
> Jeg har installeret 128bits kryptering fra microsoft og leder efter
> et sted at sætte flueben for "krypter denne mappe"

Filsystem skal være NTFS for at du får de muligheder, søg evt efter
commandoen 'convert' i windows hjælpefilen

Fra : Bnice

Dato : 04-06-04 07:36

"Fjollefrans" <detteerikkeminmailadresse@yahoo.com> wrote in

> Filsystem skal være NTFS for at du får de muligheder, søg evt efter
> commandoen 'convert' i windows hjælpefilen

<rødme> selvfølgelig!, det havde jeg glemt, det er en gammel maskine med
win98 jeg har lavet dobbelt boot på med win2000 og bevaret fat32.

Tusind tak for hjælpen!
Bnice