|
| Outlook Express "Bitcher" Fra : Troels [around 9000] |
Dato : 03-06-04 07:10 |
|
hejsa,
Her på Aalborg Tekniske Skole har vi et "lille" problem. i
IKT-afdelingen kører vi normalt Outlook til at holde styr på vores
mail - det fungerer som sådan også fint - bortset fra at der
fremkommer en meddelelse:
>" Identitetsskifte blev annulleret "
Den nuværende identitet kunne ikke ændres,
da et af programmerne ikke kunne skifte.
Luk eventuelle dialogbokse i andre programmer,
før du prøver igen.<
Men Outlook starter fint, og fungerer ligeså fint. Men Outlook Express
NÆGTER at starte - dog kommer den da så langt som til at smide præcis
den samme dialogboks i hovedet på mig igen.
Hvad kan der være galt her? Kan det være en lokal profil der går kold,
når vi logger på domænet?
// Troels
- mail gerne svar til trol (at) aats.dk
| |
Per Münster (04-06-2004)
| Kommentar Fra : Per Münster |
Dato : 04-06-04 08:00 |
|
Slet profilen - hent adresserne ud om muligt forinden - lav så en profil
igen. Det kunne måske være løsningen.
/Per
"Troels [around 9000]" <boller_i_karry@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:9bd5ba5f.0406022209.350c3fb0@posting.google.com...
> hejsa,
>
> Her på Aalborg Tekniske Skole har vi et "lille" problem. i
> IKT-afdelingen kører vi normalt Outlook til at holde styr på vores
> mail - det fungerer som sådan også fint - bortset fra at der
> fremkommer en meddelelse:
>
> >" Identitetsskifte blev annulleret "
> Den nuværende identitet kunne ikke ændres,
> da et af programmerne ikke kunne skifte.
> Luk eventuelle dialogbokse i andre programmer,
> før du prøver igen.<
>
> Men Outlook starter fint, og fungerer ligeså fint. Men Outlook Express
> NÆGTER at starte - dog kommer den da så langt som til at smide præcis
> den samme dialogboks i hovedet på mig igen.
>
> Hvad kan der være galt her? Kan det være en lokal profil der går kold,
> når vi logger på domænet?
>
> // Troels
> - mail gerne svar til trol (at) aats.dk
| |
Troels [around 9000] (07-06-2004)
| Kommentar Fra : Troels [around 9000] |
Dato : 07-06-04 07:10 |
|
"Per Münster" <nospam@nowhere.com> wrote in message news:<40c01dec$0$234$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> Slet profilen - hent adresserne ud om muligt forinden - lav så en profil
> igen. Det kunne måske være løsningen.
Det ville være lidt uheldigt at skulle gøre på et netværk med 4500
brugere Det må da kunne gøre andersweis?
// Troels
| |
|
|