MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Outlook Express "Bitcher"
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 03-06-04 07:10

hejsa,

Her på Aalborg Tekniske Skole har vi et "lille" problem. i
IKT-afdelingen kører vi normalt Outlook til at holde styr på vores
mail - det fungerer som sådan også fint - bortset fra at der
fremkommer en meddelelse:

>" Identitetsskifte blev annulleret "
Den nuværende identitet kunne ikke ændres,
da et af programmerne ikke kunne skifte.
Luk eventuelle dialogbokse i andre programmer,
før du prøver igen.<

Men Outlook starter fint, og fungerer ligeså fint. Men Outlook Express
NÆGTER at starte - dog kommer den da så langt som til at smide præcis
den samme dialogboks i hovedet på mig igen.

Hvad kan der være galt her? Kan det være en lokal profil der går kold,
når vi logger på domænet?

// Troels
- mail gerne svar til trol (at) aats.dk

Fra : Per Münster

Dato : 04-06-04 08:00

Slet profilen - hent adresserne ud om muligt forinden - lav så en profil
igen. Det kunne måske være løsningen.

/Per

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 07-06-04 07:10

"Per Münster" <nospam@nowhere.com> wrote in message news:<40c01dec$0$234$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> Slet profilen - hent adresserne ud om muligt forinden - lav så en profil
> igen. Det kunne måske være løsningen.

Det ville være lidt uheldigt at skulle gøre på et netværk med 4500
brugere Det må da kunne gøre andersweis?

// Troels