MS Windows
briani 27239
pc slukker
Fra : Carsten Jørgensen

Dato : 02-06-04 20:13

hvergang jeg tænder og den skal lige til at starte windows så slukker
skærmen og harddisk lampen tænder og så sker der ikke mere, så kan jeg holde
knappen inde i 8 sek. indtil den sluker helt herefter kan jeg tænde igen,
jeg får så en besked om at jeg skal starte i sidst kendte fungerende måde.
jeg kan vælge fejlsikret tilstand
eller start windows normalt
jeg vælger så start windows normalt, med det resultat at det samme sker igen
jeg kan så være heldig at det lykkedes 3. eller 5. gang
jeg har imidlertid fundet ud af at hvis jeg trykker del under opstart og
kører setup et øjeblik så starter den de fleste gange
jeg har prøvet at formatere hele lortet og starte på en frisk
og jeg har prøvet at scanne for virus også med stinger (for evt. sasser orm)
og jeg har hentet opdatering til windows, men altsammen uden resultat.

jeg skylder at sige jeg kører winXP Prof.
jeg håber der kan være hjælp at hente, det er fandme irreterende det her.

Hilsen Carsten

Fra : Jens Jensen

Dato : 02-06-04 20:51

Det må være en fejl med din Shift-tast.

Fra : Carsten Jørgensen

Dato : 02-06-04 21:05

det bliver du vist nødt til at uddybe.... min shift tast!!!

hvad mener du

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-06-04 21:27

"Carsten Jørgensen" skriver:

> det bliver du vist nødt til at uddybe.... min shift tast!!!

Og du bliver nødt til at uddybe, hvornår det er opstået ! (og læse lidt
på citatteknik). Skal vi stille en diagnose, må du fortælle om, hvornår,
hvordan, hvad var der før osv...

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe