MS Windows
briani 27239
Mappen Dokumenter
Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 02-06-04 18:47

Jeg har siden jeg geninstallede manglet en af mine genveje til
"Dokumenter". Mappen er ude på skrivebordet og i stifinder. Men når man
går ind på "Denne computer" kan den ikke ses. Er der nogen der ved
hvordan man får denne frem igen? Se billede:
http://hjem.get2net.dk/otzen/filer/mappe.jpg

OG

En jeg er ved at hjælpe vil gerne af med sin Dokumenter så den ikke kan
ses i stifinder. Jeg har fået den fjernet fra skrivebordet og fra "Denne
computer", men den vil ikke forsvinde fra stifinder. Nogen der har en
løsning på den? Se billede:
http://hjem.get2net.dk/otzen/filer/mappe2.JPG

Fuldt opdateret, virusskannet, reg-renset, spyware(osv.) renset XP Pro i
begge tilfælde.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: http://flash.to/oe-quotefix/