MS Windows
briani 27239
Underlig tekst-skygge ved opstart..
Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 02-06-04 12:28

Hejsa,

Dette er ikke det voldsommeste problem, men alligevel lidt irriterende. Lige
efter en opstart, kan der forekomme underlige skygger ved ikon-tekst på
skrivebordet. Det sker tit, godt 7 ud af 10 gange ca.. Det er ikke alle
ikoner det går ud over, det er kun nogle stykker oppe i venstre hjørne, hvor
man normalt har "Denne computer", m.m.. Hvis man så gør noget ved ikonerne,
så som at markere dem ved et enkelt klik, markere flere ikoner ad gangen med
det der "træk-markerings-vindue" (hvad hedder det?), eller at man placere et
vindue over teksten.. Ja, så går skyggerne tilbage til normal igen..
Myyyystisk - nogen der deler dette lille "problem" med mig? Jeg kører WinXP
Home, dansk, oem..

Billeder:

http://bachfire.homepage.dk/storskygge.jpg - (unormalt, før)
http://bachfire.homepage.dk/alm_skygge.jpg - (normalt, efter)

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : WR

Dato : 04-06-04 13:23

Har samme problem.. Har heller ikke fundet hjælpen..
Hilsen Jan